"Przygotowanie do egzaminu CAPM®" - Szkolenie w języku angielskim - Zarządzanie Projektami
"Przygotowanie do egzaminu CAPM®" - Szkolenie w języku angielskim - Zarządzanie Projektami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Początkujący kierownicy projektów pragnący zdobyć wiedzę niezbędną do skutecznego zarządzania projektami oraz uzyskać swój pierwszy międzynarodowy certyfikat
- Członkowie zespołów projektowych, którzy chcą dobrze rozumieć swoją rolę w projekcie i wnieść do zespołu specjalistyczną wiedzę
- Studenci, którzy chcą podnieść poziom wiedzy, poszerzyć horyzonty i zwiększyć swoje szanse na wymagającym, międzynarodowym rynku pracy
- Osoby, które chcą zmienić kierunek kariery i zdobyć niezbędne narzędzia, by móc rozwijać się w roli kierownika projektów
- Kierownicy projektów, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje w zarządzaniu projektami, ale nie kwalifikują się jeszcze do certyfikacji PMP®
- Uczestnicy Projektu Kierunek-Rozwój.
- Uczestnicy Projektów „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem”
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do Egzaminu CAPM® to akredytowane szkolenie PMI® (Project Management Institute) kompleksowo przygotowujące uczestników do egzaminu certyfikacyjnego CAPM®. Podczas intensywnego, 3-dniowego szkolenia przechodzimy przez elementy wiedzy niezbędnej do zdania tego rygorystycznego egzaminu. Omawiamy zasady certyfikacji, rekomendowane materiały dodatkowe, strukturę egzaminu, terminy i akronimy, a także rodzaje pytań egzaminacyjnych wraz ze sposobami eliminacji błędnych odpowiedzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia podstawy zarządzania projektami i rolę kierownika projektu | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie projektu oraz charakterystyki projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia projekt od pracy operacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Omawia wyzwania w zarządzaniu projektami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje role i odpowiedzialności kierownika projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady analizy biznesowej w kontekście projektów | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie analizy biznesowej w procesie projektowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje rolę interesariuszy i analityka biznesowego w projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Omawia wpływ podejścia do projektu na analizę biznesową | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy kartę projektu oraz wybiera odpowiednie podejście do zarządzania projektem | Kryteria weryfikacji Przygotowuje kartę projektu, określając uzasadnienie biznesowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Omawia proces tworzenia i zarządzania komunikacją w projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne podejścia do zarządzania projektem (np. predykcyjne, adaptacyjne) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Planuje projekt przy użyciu podejścia predykcyjnego i adaptacyjnego | Kryteria weryfikacji Definiuje cykl życia projektu w kontekście podejścia predykcyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Sporządza plan zarządzania projektem obejmujący zakres, harmonogram, zasoby i ryzyko | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady planowania i realizacji projektów adaptacyjnych (wydań, iteracji) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Angażuje interesariuszy i monitoruje postępy w projekcie | Kryteria weryfikacji Identyfikuje interesariuszy i określa ich wpływ na projekt | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Omawia proces monitorowania i kontroli w projekcie, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia problemy i podejmuje odpowiednie działania naprawcze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje metody mierzenia wydajności projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Zamyka projekt, przekazując produkt końcowy | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje proces zamykania projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady walidacji wymagań i przekazania produktów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Omawia rolę i proces oceny wyników projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Posługuje się terminologią zarządzania projektami zgodnie ze standardami PMI® | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe pojęcia zarządzania projektami zgodnie z PMI® | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje poprawnie terminologię zarządzania projektami w dyskusjach i rozwiązaniach problemów projektowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Program
Program
Program szkolenia
Dzień 1: Podstawy i analiza biznesowa
Lekcja 1 – Wstęp
- Definicja projektu
- Charakterystyka egzaminu CAPM®
- Podstawowe informacje nt. PMI®
- Zakres szkolenia CAPM® Exam Prep
Lekcja 2 – Podstawy zarządzania projektami – zrozumienie specyfiki pracy kierownika projektu
- Co to jest projekt?
- Wyzwania w zarządzaniu projektami
- Projekt a praca operacyjna
- Programy i portfele projektów
- Środowisko prowadzenia projektu
Lekcja 3 – Przygotowanie do efektywnego prowadzenia projektu – skuteczny zespół
- Interesariusze
- Rola sponsora projektu
- Rola kierownika projektu
- Zespół projektowy
Lekcja 4 – Podejście do rozwoju produktu i cykl życia – określenie sposób pracy zespołu (WoW)
- Podstawy cyklu życia projektu
- Dopasowanie cyklu życia projektu i podejścia do rozwoju produktu
- Aktywności projektowe, produkty i kamienie milowe
Lekcja 5 – Schematy analizy biznesowej – dopasowanie rozwiązań do celów biznesowych
- Znaczenie analizy biznesowej
- Rola analityka biznesowego
- Wymagania jako kluczowy punkt analizy biznesowej
- Interesariusza i analityk biznesowy
- Wpływ podejścia do projektu na analizę biznesową
Lekcja 6 – Rozpoczynanie projektu – zrozumienie aktywności powiązanych z rozpoczynaniem projektu
- Zrozumienie uzasadnienia biznesowego
- Tworzenie karty projektu
- Określanie sposobów komunikacji
- Wybór i dopasowanie podejścia do projektu
Dzień 2: Planowanie predykcyjne i adaptacyjne
Lekcja 7 – Predykcyjna, oparte o plan metodologia projektu – zrozumienie tradycyjnego podejścia do zarządzania projektami
- Dopasowanie predykcyjnego cyklu życia
- Tworzenie planu zarządzania projektem – zakres i harmonogram (obejmuje szacowanie zasobów i kosztów)
- Tworzenie planu zarządzania projektem – jakość
- Tworzenie planu zarządzania projektem – niepewność i ryzyko
- Integracja projektu
Lekcja 8 – Podejścia adaptacyjne – planowanie podejść opartych na zmianie
- Podstawy i możliwe opcje dla projektów adaptacyjnych
- Typowe kroki w projekcie adaptacyjnym
- Wymagania w podejściach adaptacyjnych
- Planowanie wydań i iteracji
- Podejścia i schematy adaptacyjne
Dzień 3: Realizacja prac i dostarczanie
Lekcja 9 – Praca w projekcie i dostarczanie – realizowanie planu, monitorowanie i śledzenie postępów, optymalizowanie pracy w trakcie dostarczania i zamykanie
- Angażowanie interesariuszy
- Proces monitorowania i kontroli
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów
- Mierzenie wydajności
- Zastosowanie kontroli i prognozowania
- Walidowanie wymagań w trakcie dostarczania
- Zamykanie projektu i przekazywanie produktów
Lekcja 10 – Podsumowanie
Szkolenie ma charakter teoretyczny. Prowadzący aktywnie angażuje uczestników, organizując różnorodne ćwiczenia, które sprzyjają nauce. W zależności od liczebności grupy, w trakcie ćwiczeń uczestnicy mogą być dzieleni na mniejsze zespoły, co pozwala na bardziej efektywne i spersonalizowane podejście do nauki.
Część szkolenia stanowi interaktywna dyskusja między uczestnikami, podczas której proponują oni różne elementy i rozwiązania związane z omawianymi zagadnieniami. Tego rodzaju wymiana doświadczeń i pomysłów umożliwia głębsze zrozumienie tematu oraz pozwala uczestnikom na wspólne opracowanie rozwiązań w oparciu o zdobywaną wiedzę.
Dodatkowo prowadzący szkolenie ma możliwość bieżącej weryfikacji poziomu zrozumienia tematu przez uczestników, analizując zaproponowane przez nich rozwiązania. Dzięki temu może na bieżąco dostosować podejście, udzielić niezbędnych wyjaśnień i zapewnić, że uczestnicy skutecznie przyswajają omawiane zagadnienia.
Szkolenie prowadzone jest w kameralnych grupach umożliwiających swobodną dyskusję, umożliwiamy również kontakt w trenerem po zakończeniu szkolenia.
Obecność jest weryfikowana na podstawie listy obecności sprawdzanej w trakcie szkolenia przez trenera, dodatkowo w przypadku usług prowadzonych zdalnie w czasie rzeczywistym obecność możemy potwierdzić na podstawie raportu z logowań.
Szkolenie Przygotowanie do Egzaminu CAPM® jest akredytowane przez Project Management Institute (PMI®) na podstawie Umowy Partnerskiej oraz spełnia wymagania akredytacyjne.
Egzamin CAPM® nie jest wliczony w koszt szkolenia.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat autoryzowanego partnera szkoleniowego PMI® Authorized Training Partner oraz 23 tzw. Contact Hours wymagane przy aplikacji do CAPM®.
Usługa prowadzona jest w trybie godzin zegarowych. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Walidacja wlicza się w czas trwania usługi.
Przerwy
Przerwy w czasie szkolenia przewidziane są w godzinach: 10:30-10:45, 13:00-14:00, 15:15-15:30.
Walidacja
Walidacja przeprowadzana jest w ostatnim dniu trwania usługi w formie testu online z pytaniami jednokrotnego wyboru. Czas trwania testu to 20 minut.
Komu polecamy szkolenie:
- Początkującym kierownikom projektów pragnącym zdobyć wiedzę niezbędną do skutecznego zarządzania projektami oraz uzyskać swój pierwszy międzynarodowy certyfikat
- Członkom zespołów projektowych, którzy chcą dobrze rozumieć swoją rolę w projekcie i wnieść do zespołu specjalistyczną wiedzę
- Studentom, którzy chcą podnieść poziom wiedzy, poszerzyć horyzonty i zwiększyć swoje szanse na wymagającym, międzynarodowym rynku pracy
- Osobom, które chcą zmienić kierunek kariery i zdobyć niezbędne narzędzia, by móc rozwijać się w roli kierownika projektów
- Kierownikom projektów, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje w zarządzaniu projektami, ale nie kwalifikują się jeszcze do certyfikacji PMP®
- Uczestnikom Projektu Kierunek-Rozwój.
- Uczestnikom Projektów „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Lekcja 1. Lekcja 2. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Lekcja 3. Lekcja 4. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Lekcja 5. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Lekcja 6. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Lekcja 7. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Lekcja 7 | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Lekcja 8. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Lekcja 8. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Lekcja 9. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Lekcja 9. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Lekcja 10. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Lekcja 10. | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja - test online z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Maciej Krupa | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto128,26 PLN
- Koszt osobogodziny netto128,26 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Krupa
Agile PM Practitioner 25 lutego 2021
Agile PM Approved Trainer 30.11.2021
PMI Authorized Training Partner Instructor PMP 16.09.2022
PMI PMO-CP 18.12.2024
PMI PMP ważny do 24.11.2025
PRINCE2 Foundation 7th edition 17.01.2024
PRINCE2 Practitioner 7th edition 14.02.2024
Projekty:
Wdrożenie kultury zarządzania projektami w Viterra Polska 2020.03-2021.12
Wdrożenie systemu zarządzania projektami w Drago 2020
Wsparcie programów inwestycyjnych w Knauf 2021
Wdrożenie i aktualizacja systemu zarządzania projektami w NFM Polska 2020-2024
Opracowanie procedury zarządzania projektami dla Polpharma Biologics 2024
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały w formie prezentacji w pliku PDF przygotowanej przez dostawcę usługi.
Informacje dodatkowe
UWAGA! Przed złożeniem wniosku o dofinansowanie u operatora, skontaktuj się z nami – zapewnimy Ci pełne wsparcie.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe na podany przy rejestracji adres e-mail.
Zawarto umowę z:
- WUP w Toruniu w ramach Projektu “Kierunek-Rozwój”.
- WUP w Krakowie w ramach Projektów „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem”
§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień „Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane."
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową:
https://pmexperts.com/produkt/przygotowanie-do-egzaminu-capm/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe:
- System operacyjny:
- Windows 10 (wersja 1903 lub nowsza) lub nowszy
- macOS 10.14 (Mojave) lub nowszy
- Linux (dystrybucje obsługujące aplikację Teams)
- Aplikacja mobilna MS Teams: iOS 12.0 lub nowszy / Android 5.0 lub nowszy
- Procesor:
- Procesor Intel Core i3 2,0 GHz lub równoważny
- Procesor AMD Ryzen 3 lub równoważny
- Minimalna liczba rdzeni: 2
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB RAM (zalecane 8 GB lub więcej)
- Karta graficzna:
- Karta graficzna zgodna z DirectX 9 lub nowsza, z obsługą sterowników WDDM 2.0
- Dysk twardy:
- Minimum 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym (dla instalacji aplikacji Teams)
- Urządzenie wejściowe:
- Mysz lub gładzik
- Klawiatura
- Aparat i mikrofon (jeśli wymagane):
- Kamera internetowa (zalecana rozdzielczość HD)
- Mikrofon (z wbudowaną funkcją redukcji szumów)
Wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Prędkość pobierania (download):
- Minimum 1,5 Mbps na uczestnika (dla jakości standardowej)
- Zalecana prędkość: 3 Mbps lub wyższa
- Prędkość wysyłania (upload):
- Minimum 1,5 Mbps na uczestnika
- Zalecana prędkość: 3 Mbps lub wyższa
- Stabilność połączenia:
- Połączenie szerokopasmowe (np. Wi-Fi, Ethernet) o stabilnym sygnale, minimalizującym opóźnienia i przerwy w transmisji
Dodatkowe zalecenia:
Przeglądarka internetowa (w przypadku korzystania z wersji przeglądarkowej):
- Google Chrome (zalecana wersja)
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox
Zajęcia realizowane są w formie spotkań live z trenerem na platformie Teams.
Konieczne jest wcześniejsze założenie konta na platformie.
Najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy otrzymają, na podany przy rejestracji adres e-mail, indywidualne wiadomości organizacyjne, zawierające:
- Potwierdzenie terminu realizacji szkolenia.
- Informacje o godzinach realizacji poszczególnych spotkań.
- Linki i hasła, niezbędne do zalogowania na poszczególne spotkania.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe na podany przy rejestracji adres e-mail.