International Executive MBA Gdańsk w języku angielskim i polskim cz. I - Program rozwojowy
International Executive MBA Gdańsk w języku angielskim i polskim cz. I - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna podstawowe pojęcia powiązane z procesem tworzenia i wdrażania strategii | Kryteria weryfikacji Umie opisać model biznesowy organizacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Rozumie zarządzanie strategiczne w ujęciu systemowym | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Posiada wizję rozwoju powierzonej organizacji w realizacji przyjętych celów | Kryteria weryfikacji Rozumie złożoność i kompleksowość procesu decyzyjnego w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje siłę oddziaływania poszczególnych czynników decydujących o sukcesie w realizacji celów organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Potrafi zarządzać zespołem | Kryteria weryfikacji Odpowiednio do kompetencji deleguje zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie motywuje zespół do rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR I
1 Strategie rozwoju biznesu
2 Etyka biznesu
3 Ekonomiczne aspekty zarządzania
4 Digital Marketing
5 Zachowania w organizacji
6 Skuteczne kierowanie zespołem
7 Prowadzenie spotkań i prezentacji
8 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Strategie rozwoju biznesu | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Strategie rozwoju biznesu | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Strategie rozwoju biznesu | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Etyka biznesu | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Ekonomiczne aspekty zarządzania | Prowadzący Maciej Sowiński | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Ekonomiczne aspekty zarządzania | Prowadzący Maciej Sowiński | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Digital Marketing | Prowadzący Andrzej Żurawik | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Skuteczne kierowanie zespołem | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Skuteczne kierowanie zespołem | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Prowadzenie spotkań i prezentacji | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Strategiczna symulacyjna gra biznesowa | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto15 067,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto12 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,74 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Owczarek
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju.
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych Polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.
Adam Ubertowski
Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych. Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz pozycji „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej.
Przez ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM, aktualnie jest wykładowcą studiów podyplomowych Masters of Business Administration. Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm obecnych na polskim rynku.
Maciej Sowiński
Jako członek zarządów firm różnych branż (Baltic Brokers SA, Euromedicus Sp. z o.o., CDK Europartner Sp. z o.o., Euromos Sp. z o.o.) odpowiadał za efektywne zarządzanie firmami i ich rozwój. Jako lider, w ramach własnej firmy oraz we współpracy z wieloma czołowymi firmami consultingowymi zrealizował wiele projektów inwestycyjnych, doradczych i wdrożeniowych. Jego kariera zawodowa obejmuje również prace przy wdrożeniach dużych projektów Grupy ENERGA. Zrealizował wiele wycen wartości firm. Kierownik projektów i konsultant w projektach opracowania, wdrożenia, rozwoju oraz integracji systemów wspierających zarządzanie oraz analizy, oceny, audytu oraz rekomendacji usprawnień systemów zarządzania ryzykiem w kilku polskich firmach.
Jest magistrem ekonomii i Certyfikowanym Menedżerem Zarządzania Ryzykiem metodyki IRM oraz metodyki M_o_R ® (Management of Risk). Ukończył wiele kursów i szkoleń z zakresu zarządzania finansami, zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem, zarządzania ciągłością działania (BCM), zarządzania grupą kapitałową oraz coachingu menedżerskiego.
Wojciech Szabunio
Współtworzy Kancelarię Szabunio, Ziarkowski i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni. Wcześniej był partnerem w kancelarii radców prawnych Grzechowiak, Jaś, Szabunio w Gdańsku. Współpracował z oddziałem firmy Ernst & Young. Od ponad 20 lat prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego w Gdyni. Zajmuje się doradztwem prawnym, przygotowywaniem i opiniowaniem umów, wspiera klientów w postępowaniach związanych z tworzeniem, łączeniem i przekształcaniem spółek. Współpracuje z największymi firmami zarówno polskimi jak międzynarodowymi.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, następnie odbył aplikację sędziowską zakończoną egzaminem sędziowskim. PO zdanym egzaminie wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku.
Jarosław Bogusz
Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu zmianą, zarządzaniu przez cele, zarządzaniu kulturą organizacji, kształtowaniu struktur organizacyjnych, komunikacji wewnętrznej. Prowadzi również szkolenia i warsztaty strategiczne z zakresu metod przeprowadzania analizy strategicznej organizacji na potrzeby budowy strategii korporacyjnej i biznesowej, budowy strategii rozwoju organizacji oraz metodologii wdrażania systemu zarządzania przez cele oraz Balanced Scorecard (Zrównoważonej Karty Wyników).
Jest magistrem nauk ekonomicznych o specjalności Organizacja i Zarządzanie na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Odbył staże naukowe w European School of Management – Paris-Berlin-Oxford-Madrid oraz w Middlesex University Business School w Londynie i School of Management, Lund University, w Szwecji.
Wojciech Parteka
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Posiada tytuł magistra ekonomii. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Od wielu lat współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. W programie Executive Master of Business Administration prowadzi zajęcia z zakresu etyki i finansów. Jest także promotorem wielu prac dyplomowych z zakresu finansów i przywództwa.
Andrzej Żurawik
Marketing odziedziczył w genach ponieważ wywodzi się z rodziny Profesorów tej specjalizacji. Jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, specjalności marketing oraz studiów menedżerskich Executive Master of Business Administration Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.
Pracował dla takich firm jak VECTRA, AXN, TLC, GALEON, MEYN, LPP i wiele innych dzięki czemu zyskał szerokie doświadczenie w takich branżach jak telekomunikacja, tv, dobra luksusowe, produkcja i usługi. Dzięki temu do dzisiaj świadczy wysokiej jakości usługi marketingowe dla swoich Klientów oraz szkoli i pozyskuje ich kadry mające za zadanie zarządzać lub operacyjnie zajmować się obszarami marketingu w swoich firmach.
Krystyna Połubińska
Jako Dyrektor Zarządzający w firmie Sircom sp. z o.o. zajmowała się budowaniem jej wizerunku oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek. Jako pełnomocnik Rektora Olsztyńskiej Wyższej Szkoły odpowiadała za jej rozwój oraz promocję. Jako lider zrealizowała 22 projekty w ramach EFS. Jako Trener szkoliła pracowników wszystkich szczebli. Inicjatorka i właścicielka firmy Multi Pol Agencja Public Relations. Jej kariera zawodowa obejmuje również prace przy wdrożeniach dużych projektów m.in. w firmie Budimex Olsztyn oraz Pax Serwis w Koninie.
Jest magistrem ekonomii. Absolwentka Politechniki Szczecińskiej. Ukończyła seminarium z zakresu zarządzania, marketingu oraz technik szkoleniowych w Delta College w Middelburgu w Holandii. Ukończyła szkolenia instruktażowe z zakresu wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych organizowane przez Duński Instytut Techniczny. Uzyskała licencję – Marketplace Trainer Certificate. Ukończyła również studia podyplomowe z Informatyki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne