Executive MBA Warszawa II w języku polskim cz. I - Program rozwojowy
Executive MBA Warszawa II w języku polskim cz. I - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umie sformułować kluczowe elementy strategii marketingowej (segmentacja, rynek docelowy, po oraz planu marketingowego) | Kryteria weryfikacji Potrafi dokonać segmentacji wybranego przez siebie rynku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy przykładowy plan marketingowy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy środowisko innowacji w zespole | Kryteria weryfikacji Zna wybrane techniki pracy kreatywnej i projektowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozumie proces zmiany i promocji zmiany | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Potrafi zmierzyć niezawodność procesów i wskazać sposoby jej zwiększenia. | Kryteria weryfikacji Określa gdzie i jakie parametry należy mierzyć aby ocenić współpracę pomiędzy procesami. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Ocenia aktualnie funkcjonujące procesy i wskazuje obszary i zakresy usprawnień | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR I
1 Zarządzanie zasobami ludzkimi
2 Innowacyjny lider - innowacyjny zespół
3 Zarządzanie procesami i jakością
4 Zarządzanie marketingiem
5 Prawne aspekty działalności gospodarczej
6 Prawo międzynarodowe w praktyce menedżera
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zarządzanie zasobami ludzkimi | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zarządzanie zasobami ludzkimi | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zarządzanie zasobami ludzkimi | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Innowacyjny lider - innowacyjny zespół | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Innowacyjny lider - innowacyjny zespół | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Innowacyjny lider - innowacyjny zespół | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Zarządzanie procesami i jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie procesami i jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zarządzanie procesami i jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Zarządzanie marketingiem | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Zarządzanie marketingiem | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zarządzanie marketingiem | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Prawne aspekty działalności gospodarczej | Prowadzący Wojciech Szabunio | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Prawne aspekty działalności gospodarczej | Prowadzący Wojciech Szabunio | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Prawo międzynarodowe w praktyce menedżera | Prowadzący Rafał Ziarkowski | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto13 837,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Ubertowski
Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych. Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz pozycji „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej.
Przez ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM, aktualnie jest wykładowcą studiów podyplomowych Masters of Business Administration. Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm obecnych na polskim rynku.
Tomasz Owczarek
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju.
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych Polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.
Wiktor Małaszek
Jest praktykiem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w zakładach przemysłowych i handlowych. Swoją ogromną wiedzę logistyczną potrafi przenieść na rzeczywiste, racjonalne rozwiązania. Swoje doświadczenie i warsztat praktycznych rozwiązań wykorzystuje w czasie projektów doradczych w firmach różnych branż, gdzie z powodzeniem wykazuje skuteczność i efekt synergii rozwiązań z obszarów logistyki i LEAN. Jest autorem i współautorem wielu projektów logistycznych z zakresu magazynowania i zarządzania zapasami, a także projektów dotyczących logistyki produkcji (w tym prac optymalizacyjnych przy produkcji wielkoseryjnej).
Marcin Sowiński
Zajmuje stanowisko CEO oraz Dyrektora ds. Mediów w prowadzonej przez siebie z powodzeniem, od prawie 30 lat, agencji reklamowej Mediafocus z siedzibą w Gdańsku, która ma na swoim koncie niezliczone rozwiązania i aktywności dla wielu Klientów, zarówno w kraju jak i za granicą, koncentrujące się na ich kreatywności, skuteczności oraz efektywności kosztowej.
Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończył Transport Morski na Uniwersytecie Gdańskim, jednak już podczas studiów rozpoczął pracę w wymarzonym marketingu; był jednym z pierwszych pracowników jednej z pierwszych profesjonalnych agencji reklamowych na Pomorzu (Faust), z której przeszedł do Gazety Wyborczej a następnie do spółek RRM oraz Eurozet zajmujących się sprzedażą czasu reklamowego w Radiu Zet oraz innych mediach, piastując przez kilka lat stanowisko Dyrektora Regionu Północnego.
Wojciech Szabunio
Współtworzy Kancelarię Szabunio, Ziarkowski i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni. Wcześniej był partnerem w kancelarii radców prawnych Grzechowiak, Jaś, Szabunio w Gdańsku. Współpracował z oddziałem firmy Ernst & Young. Od ponad 20 lat prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego w Gdyni. Zajmuje się doradztwem prawnym, przygotowywaniem i opiniowaniem umów, wspiera klientów w postępowaniach związanych z tworzeniem, łączeniem i przekształcaniem spółek. Współpracuje z największymi firmami zarówno polskimi jak międzynarodowymi.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, następnie odbył aplikację sędziowską zakończoną egzaminem sędziowskim. PO zdanym egzaminie wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku.
Rafał Ziarkowski
Współtworzy Kancelarię Szabunio, Ziarkowski i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni. Wcześniej był partnerem w kancelarii radców prawnych Grzechowiak, Jaś, Szabunio w Gdańsku. Współpracował z oddziałem firmy Ernst & Young. Od ponad 20 lat prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego w Gdyni. Zajmuje się doradztwem prawnym, przygotowywaniem i opiniowaniem umów, wspiera klientów w postępowaniach związanych z tworzeniem, łączeniem i przekształcaniem spółek. Współpracuje z największymi firmami zarówno polskimi jak międzynarodowymi.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, następnie odbył aplikację sędziowską zakończoną egzaminem sędziowskim. PO zdanym egzaminie wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne