Personal branding – siła marki osobistej - online
Personal branding – siła marki osobistej - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Personal branding – siła marki osobistej” skierowane jest do:
- Przedsiębiorców i freelancerów – osób prowadzących własny biznes, które chcą wyróżnić się na rynku i zyskać większe zaufanie klientów.
- Menadżerów i liderów – osób zajmujących stanowiska kierownicze, które chcą budować swój autorytet i profesjonalny wizerunek.
- Specjalistów i ekspertów branżowych – osób chcących umocnić swoją pozycję w branży i być postrzegane jako liderzy opinii.
- Osób poszukujących pracy lub zmieniających ścieżkę kariery – kandydatów, którzy chcą wyróżnić się na rynku pracy i zwiększyć swoją atrakcyjność dla pracodawców.
- Osób aktywnych w mediach społecznościowych – influencerów, blogerów i twórców treści, którzy chcą skutecznie budować swój wizerunek w internecie.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”, Wektor, Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest zrozumienie, jak można zyskać świeże i szersze spojrzenie na cały proces autoprezentacji i osobistego marketingu. Dostarczamy uczestnikom inspiracji i narzędzi potrzebnych do tworzenia i rozwijania marek osobistych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumiesz istotę budowania marki osobistej – czym jest, jakie ma znaczenie w rozwoju kariery zawodowej, jak w praktyce kreować swój wizerunek w sposób spójny i autentyczny.Zidentyfikujesz swoje unikalne cechy i mocne strony - rozwiniesz umiejętności prezentowania siebie i swoich kompetencji w sposób przekonujący. Poznasz skuteczne narzędzia do promowania swojej marki (np. networking, media społecznościowe). Nauczysz się świadomie nadawać kierunek swojej karierze i budować swoją pozycję w oczach pracodawcy. Stworzysz plan działania dla swojej marki osobistej i dowiesz się, jak krok po kroku wdrożyć go w życie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:Potrafi zdefiniować pojęcie marki osobistej i jej znaczenie w kontekście kariery - wymienić kluczowe elementy składające się na silną markę osobistą. Przeprowadza analizę swoich mocnych stron i wyróżników - potrafi określić, co go wyróżnia na tle konkurencji oraz tworzy własny profil unikatowych cech, które mogą być elementem budowania marki. Wskazuje i omawia działania, które pomagają budować markę osobistą. Zna potencjalne trudności w budowaniu marki osobistej - opracowuje strategię radzenia sobie z brakiem motywacji i krytyką. Tworzy indywidualny plan budowania swojej marki - zawiera on konkretne cele, działania oraz harmonogram ich realizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Co to znaczy w praktyce budować osobistą markę?
- Na czym budować swoją osobistą unikatowość? Czym się wyróżniać na tle innych?
- Jakie działania podejmować, by pokazywać zorientowanie na klienta zewnętrznego lub wewnętrznego, networking – jako sposoby eksponowania siebie i swojej osobistej marki
- Źródła wsparcia i inspiracji: Wartościowe osobyz mojego otoczenia zawodowego (od kogo i czego chcę się nauczyć). Sieć moich relacji (o kogo i jak dbam).
- Przeszkody w trakcie realizacji planu budowania własnej marki: Co kiedy stracę zapał i spadnie mi motywacja? Co w sytuacji porażek? Co kiedy moje pomysły i postawa nie znajdą akceptacji?
- Mój osobisty plan budowania swojej marki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Personal branding – siła marki osobistej - online | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Personal branding – siła marki osobistej - online | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto93,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Kabat
W swojej karierze zajmowała stanowiska menadżerskie od średniego do wyższego poziomu, w polskich firmach, jak i korporacjach globalnych.
Jej większe projekty rozwojowe obejmują: kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji, programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej, programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF. Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA , Skoda Auto Polska, MAN Bus, LOT, Volvo
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie pdf.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”.
"Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie w ramach projektu - Małopolski Pociąg do Kariery"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom.
Wymagania:
Komputer z dostępem do Internetu i kamerą, słuchawki lub system audio w laptopie. Pomieszczenie, które umożliwia udział w działaniu online bez bycia rozpraszanym i głośnych dźwięków, które mogą przeszkadzać innym uczestnikom. Posiadanie podczas działań online kartek A4 papieru i/lub notesu. Flamastry/ pisaki do wykonywania ćwiczeń i ich prezentacji via video.