Szkolenie „Innowacyjne relacje i negocjacje - nowoczesne narzędzia sukcesu”
Szkolenie „Innowacyjne relacje i negocjacje - nowoczesne narzędzia sukcesu”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Właścicieli firm i menedżerów, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności w zakresie skutecznych transakcji i negocjacji, aby osiągnąć lepsze wyniki w swojej działalności.
- Pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie budowania trwałych relacji z klientami oraz skutecznego negocjowania warunków.
- Osób zajmujących się zaopatrzeniem, które pragną udoskonalić swoje umiejętności negocjacyjne oraz efektywne zarządzanie transakcjami.
- Kierowników i specjalistów w różnych branżach, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz obsługi klienta.
- Wszystkich, którzy są zainteresowani rozwijaniem swoich umiejętności w zakresie innowacyjnego podejścia do negocjacji, budowania efektywnych transakcji i poprawy wyników biznesowych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skutecznego wykonywania czynności związanych z:- prowadzeniem profesjonalnych procesów sprzedażowych,
- nawiązywaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z klientami,
- negocjowaniem warunków transakcji w sposób zwiększający efektywność sprzedaży,
- prezentowaniem ofert handlowych w sposób atrakcyjny i przekonujący,
- rozwiązywaniem konfliktów w relacjach biznesowych,
- poprawnością współpracy z współpracownikami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje cechy skutecznego sprzedawcy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje cechy skutecznego sprzedawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje trwałe i profesjonalne relacje z klientami po sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje metody utrzymywania kontaktów z klientami po sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje etapy procesu sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje etapy procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje techniki skutecznego procesu negocjacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia różne style i techniki skutecznej negocjacji oraz opisuje efektywne metody argumentacji w negocjacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje rodzaje i przyczyny konfliktów w pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia rodzaje i przyczyny konfliktów w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje zasady skutecznego działania w pracy zespołowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady skutecznych działań w pracach zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje skuteczne zasady i metody w przekazywaniu informacji w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia skuteczne zasady i metody w przekazywaniu informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie „Innowacyjne relacje i negocjacje - nowoczesne narzędzia sukcesu” to wyjątkowa okazja dla osób pragnących rozwijać swoje umiejętności w zakresie negocjacji, sprzedaży i obsługi klienta, z naciskiem na skuteczną komunikację i budowanie długotrwałych relacji. Program kursu łączy najnowsze strategie i techniki sprzedażowe, które pomogą uczestnikom nie tylko efektywnie identyfikować potrzeby klientów, ale także precyzyjnie prezentować ofertę i skutecznie zamykać transakcje.
Uczestnicy dowiedzą się, jak pracować w zespole sprzedażowym, radzić sobie z trudnymi sytuacjami oraz jak stosować zaawansowane techniki negocjacyjne, by osiągnąć sukces w kontaktach. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności, które pozwolą im pewniej i efektywniej prowadzić rozmowy z klientami oraz budować długotrwałe, oparte na zaufaniu relacje.
Na zakończenie kursu odbędzie się walidacja umiejętności, która będzie składała się z testu teoretycznego. W trakcie tej walidacji, umiejętności uczestników będą sprawdzane przez walidatora za pomocą testu teoretycznego. W ramach testu uczestnicy będą musieli wypełnić test jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Aby zaliczyć test, należy uzyskać minimum 80% prawidłowych odpowiedzi.
Program szkolenia
Dzień 1: Profesjonalna sprzedaż i skuteczne negocjacje.
Blok 1: Podstawy profesjonalnej sprzedaży
Blok 2: Skuteczna rozmowa z klientem
Blok 3: Negocjacje i finalizacja transakcji
Blok 4: Budowanie relacji po sprzedaży
Dzień 2: Budowanie współpracy i efektywnych zespołów.
Blok 5: Różnorodność w zespołach ludzkich
Blok 6: Efektywność zespołów pracowniczych
Dzień 3: Relacje i zarządzanie konfliktami
Blok 7: Znaczenie komunikacji dla efektywnej współpracy
Blok 8: Konflikty w zespołach i relacjach biznesowych
Metodyka szkolenia:
- Wykłady połączone z ćwiczeniami praktycznymi.
- Symulacje negocjacyjne oraz scenki z zakresu obsługi klienta, które umożliwią uczestnikom przetestowanie omawianych technik.
- Dyskusje grupowe i analiza przypadków (case studies) w celu zrozumienia różnych sytuacji występujących w pracy.
Usługi szkoleniowe w ramach projektu są realizowane w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz. = 45 min.
Czas trwania szkolenia: 24 godziny dydaktyczne, w tym 30 minut walidacji dla całej grupy-test teoretyczny.
Podczas dnia szkoleniowego przewidziane są dwie przerwy: 15-minutowa oraz 60-minutowa.
Przerwy są wliczane w czas trwania usługi oraz w jej koszty.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Podstawy profesjonalnej sprzedaży | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Skuteczna rozmowa z klientem | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Negocjacje i finalizacja transakcji | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Budowanie relacji po sprzedaży | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Bianka Pietrzyk | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Różnorodność w zespołach ludzkich | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Efektywność zespołów pracowniczych | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Znaczenie komunikacji dla efektywnej współpracy | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Znaczenie komunikacji dla efektywnej współpracy | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Przerwa | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Znaczenie komunikacji dla efektywnej współpracy | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Konflikty w zespołach i relacjach biznesowych | Prowadzący Sylwia Stachowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Sprawdzenie nabytej wiedzy. Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bianka Pietrzyk
Sylwia Stachowska
Jako trener, skupia się na praktycznych rozwiązaniach, które umożliwiają uczestnikom szkoleń lepsze rozumienie dynamiki zespołowej oraz skuteczne zarządzanie relacjami międzyludzkimi w pracy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z różnorodnymi grupami, potrafi dostosować metody i narzędzia do specyfiki organizacji i oczekiwań uczestników, co sprawia, że jej szkolenia są wyjątkowo efektywne i angażujące.
Sylwia posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu komunikacji, współpracy w zespole, zarządzania konfliktem, negocjacji, motywowania pracowników oraz rozwoju kompetencji miękkich. W ciągu ostatnich pięciu lat przeprowadziła liczne szkolenia i warsztaty, obejmujące różnorodne tematy związane z zarządzaniem i rozwijaniem umiejętności interpersonalnych. Dzięki jej szkoleniom uczestnicy zdobywają nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim praktyczne umiejętności, które mogą natychmiastowo zastosować w codziennym życiu zawodowym.
W ostatnich pięciu latach prowadziła zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych oraz podyplomowych, obejmujące szeroki wachlarz tematów związanych z zarządzaniem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne ; Prezentacja.
Informacje dodatkowe
Usługi szkoleniowe w ramach projektu są realizowane w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz. = 45 min.
Czas trwania szkolenia: 24 godziny dydaktyczne, w tym jedna godzina dydaktyczna walidacji.
Podczas dnia szkoleniowego przewidziane są dwie przerwy: 15-minutowa oraz 30-minutowa .
Przerwy są wliczane w czas trwania usługi oraz w jej koszty.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję
Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek
Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub
Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa
rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych
Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi