szkolenie Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
szkolenie Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
właścicieli firm,
pracowników zatrudnionych na stanowiskachkierowniczych/menadżerskich,
pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osobyplanowanedo objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
pracowników zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do sprawnego poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych, osługiwanie się sprzętem komputerowym oraz różnymi programaminiezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się umiejętności -Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR. | Kryteria weryfikacji dopasowuje odpowiedni sprzęt IT do zadań i struktury obowiązków pracownika | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wiedza- Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wiedza- Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacjii przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się umiejętności -Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji wymienia oraz opsiuje kolejność wdrożenia platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się umiejętności -Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzizdalnej pracy i komunikacji | Kryteria weryfikacji Wymienia, wymienia zasady działania i korzystania z narzędzi zdalnej pracy i komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wiedza- Uczestnik szkolenia opisuje możliwości jakie daje możliwość pracy zdalnej | Kryteria weryfikacji Właściwie wskazuje i dopasowuje korzyści z pracy zdalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wiedza- Uczestnik charakteryzuje główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT | Kryteria weryfikacji Uczestnik właściwie wybiera spośród wskazanych główne kierunki rozwoju systemów ICT | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się umiejętności - Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Osoba opisuje proces wyboru i przygotowania wdrożenia platformy HCM z uwzględnieniem specyfiki branży i organizacji, wskazując na konkretne potrzeby, funkcjonalności narzędzia, oraz plan działań wdrożeniowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne (postawy)- Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi samodzielnie wskazać konkretne, nowe narzędzia IT, uzasadniając ich przydatność oraz sposób wdrożenia ich do własnej pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne (postawy)- Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programóww środowisku Windows / MS Office. Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu | Kryteria weryfikacji Osoba opisuje sytuacje, w których skutecznie wspierała innych pracowników w obsłudze programów Windows / MS Office, dostosowując poziom pomocy do potrzeb odbiorcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Minimlalna wymagania dla uczestników: Usługa jest skierowana do osób, u których przeprowadzone w ramach projektu testy kompetencyjne wykazały potrzebę edukacyjną, zgodnie z obszarami wskazanymi za pomocą autodiagnozy przedsiębiorstwa.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
ilość godzin 12 godzin zegarowych
Definicja kompetencji : Sprawne poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych. Posługiwanie się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami (w tym platformami HCM6) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online + wywiadu swobodnego w formie online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia po przesłanym / wypełnionym teście. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia. Rozdzielność funkcji jest zachowana
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ I
Dopasowywanie i wykorzystywanie sprzętu ICT potrzebnego do wykonania pracy w obszarze HR.
Omówienie środowiska programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie.
DZIEŃ II
Identyfikacja , opis możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej
Identyfikacja, opis specjalistycznych funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji.
znaczenie, główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
Dzień III
Opis, zalety, wady powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji.
Przedstawienie opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR.
Zaawansowane rozwiązania platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy).
Wdrożenie narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji.
Identyfikacja i znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji
Dzień IV
Rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy.
Programy działające w środowisku MS Office
Walidacja - Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie + wywiad swobodny w formie online. walidacja w formie online
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz debaty swobodnej.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills)”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Dopasowywanie i wykorzystywanie sprzętu ICT potrzebnego do wykonania pracy w obszarze HR. Omówienie środowiska programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Prowadzący KATARZYNA KAGANIEC | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Identyfikacja,opis możliwości jakie dostarcza Internet,narz.pracy zdalnej opis funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. znaczenie, główne kierunki rozwoju narzędzi | Prowadzący KATARZYNA KAGANIEC | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Opis, zalety, wady powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. Przedstawienie opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Prowadzący MAGDALENA KRELIŃSKA | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Zaawansowane rozwiązania platform on-line . Wdrożenie narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. | Prowadzący MAGDALENA KRELIŃSKA | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Prowadzący ADAM URBANEK | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Programy działające w środowisku MS Office | Prowadzący ADAM URBANEK | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja - Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 175,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 175,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MAGDALENA KRELIŃSKA
Właścicielka we własnej działalności gospodarczej od 2015 r. (Banking Group Magdalena Krelińska).
Doradca biznesowy od 2017 r., – 7 tyś godzin doradczych,
Trener biznesu od 2020 r., – 3 tyś godzin szkoleniowych i warsztatowych.
Szkoli i doradza w obszarach: zarządzania, komunikacji i strategii rozwoju. Pomaga liderom i zespołom działać sprawniej, porozumiewać się lepiej i rozwijać mądrzej — z uwagą na ludzi i cele.
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
dodatkowo również np;
2025
- Przeprowadziła szkolenie z zakresu „Gospodarki obiegu zamkniętego i ESG” dla Imperoll
- Przeprowadziła szkolenie z zakresu „Gospodarki obiegu zamkniętego i ESG” dla Gdyński Terminal Kontenerowy
- Przeprowadziła szkolenie z zakresu „Gospodarki obiegu zamkniętego, ESG i i Design Thinking” dla Zarząd Portu Morskiego Gdynia
2024 - Przeprowadziła szkolenie z zakresu „Komunikacji i Zarządzania” dla Gdyński Terminal Kontenerowy
- Przeprowadziła 10 szkoleń z zakresu „Komunikacji i Zarządzania” dla KGHM
ADAM URBANEK
Wykształcenie wyższe: magister/inżynier
Politechnika Śląska
Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej oraz zarządzaniu projektami Lean i Six Sigma. Pracował na stanowiskach menedżerskich i koordynatorskich w międzynarodowych korporacjach. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń i projektów z zakresu doskonalenia procesów oraz audytów wewnętrznych zgodnych z ISO 14001, ISO/TS 16949 i innymi normami jakościowymi. Wspierają organizacje w osiąganiu wyższej efektywności operacyjnej oraz rozwijaniu kompetencji pracowników na różnych szczeblach.
OBSZAR EKSPERTYZY:
Specjalizuje się w Lean Management i Six Sigma; ciągłym doskonaleniu procesów; zarządzaniu projektami i zespołami; standaryzacji procesów; analizie danych i wykorzystaniu narzędzi takich jak SPC, Minitab, Power BI i Statistica; prowadzeniu audytów wewnętrznych zgodnych z ISO 14001, IATF 16949 oraz VDA; szkoleniach z zakresu SPC, DOE i narzędzi analitycznych; redukcji strat i poprawie efektywności operacyjnej; prelekcjach na konferencjach oraz warsztatach dla studentów i pracowników biznesu.
CERTYFIKATY:
Six Sigma Master Black Belt
FastXJourneyman (Shainin)
Trening Trenerów (Europejski Instytut Psychologii Biznesu)
ISO 14001, ISO/TS 16949, OHSAS 18001
KATARZYNA KAGANIEC
▪ Zarządzanie: biurem projektów, projektami, programami i portfelami projektów
▪ Projektowanie i wdrażanie modeli zarządzania projektami – podejścia klasyczne i Agile, pełnienie funkcji Scrum Master, Product Owner, Kierownik projektu Agile PM, Prince, PMI, Agile Coach
▪ Projektowanie i wdrażanie centrów rozwoju kompetencji projektowych
▪ Projektowanie i zarządzanie strategiami i ofertami produktowo - usługowymi z uwzględnieniem odpowiedzialności za P&L
▪ Mapowanie, projektowanie i optymalizacja, wdrażanie oraz podnoszenie efektywności
WYKSZTAŁCENIE ; WYŻSZE LICENCJAT Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu oraz wywiadu swobodnego
minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.
usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi : Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania- Link Dostawca Usługi udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.