Pozycjonowanie stron WWW - SEO
Pozycjonowanie stron WWW - SEO
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenia prowadzimy indywidualnie lub w małych grupach, dlatego istnieje możliwość dostosowania poziomu i zakresu szkolenia do potrzeb uczestnika.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Kierunek - Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osoby uprawnionej do pracy w charakterze osoby zajmującej się copywritingiem i szerzej emarketingiem i pozycjonowaniem SEO. Uczestnik pozna zasady tworzenia treści pod kątem celów marketingowych. Uczestnik szkolenia pozna też zasady pozycjonowania stron SEO/SEM, budowania marki w mediach społecznościowych dzięki różnego typu aktywnościom, np. reklamom na Facebooku, Instagramie oraz content marketingowi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie działania algorytmów wyszukiwarek internetowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje i wykorzystuje mechanizmy działania wyszukiwarek, w tym Google (SERP, rankingi, Domain Authority, Trust Rank, wiedzę o aktualizacjach algorytmów Panda, Pingwin, Phoantom, Bert) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia, jak poszczególne zmiany algorytmu wpływają na widoczność stron internetowych oraz dostosowuje strategie SEO. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność efektywnej optymalizacji on-page i off-page SEO | Kryteria weryfikacji Znajomość zasad optymalizacji technicznej, takich jak:budowanie poprawnej struktury strony (nagłówki, nawigacja, linkowanie wewnętrzne, breadcrumbs), optymalizacja meta tagów (title, meta description, keywords), treści i frazy kluczowe (analiza, testowanie, planowanie za pomocą Google Trends), Zarządzanie ozrazami (alt text, title) i responsywnością strony (AMP, mobile-first). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ma wiedzę jak pozyskiwać wartościowe backlinki oraz kiedy stosować techniki long tail i canonical links. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skuteczna analiza danych i monitorowanie efektów kampanii SEO | Kryteria weryfikacji Korzysta z zaawansowanych narzędzi, takich jak:Google Analytics, Google Search Console, Senuto i inne, Interpretacja kluczowych wskaźników: CTR, współczynnik odrzuceń, gęstość słów kluczowych, wskaźnik popularności i reputacji domeny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wie jak testować i mierzyć efektywność kampanii SEO oraz jak optymalizować wyniki w oparciu o zebrane dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Strategiczne podejście do planowania kampanii SEO i content marketingu | Kryteria weryfikacji Planuje kampanie oparte na długim ogonie, aktualizacjach treści i wykorzystaniu różnorodnych formatów, takich jak poradniki, artykuły, infografiki oraz treści multimedialne (wideo, grafika). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy unikalne treści produktowe i optymalizować je pod SEO w kontekście sklepów internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody zwiększania zaangażowania użytkowników i wykorzystania recenzji oraz ocen jako elementu pozycjonowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Praktyczne umiejętności zarządzania zagrożeniami i ryzykiem związanym z SEO | Kryteria weryfikacji Wie, jak unikać pułapek SEO, takich jak techniki Black Hat (SWL, piramidy linków, Scrapebox). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zrozumie, jakie działania mogą prowadzić do nałożenia banów i filtrów przez Google oraz jak je skutecznie usuwać (Disavow links, ręczne zgłaszanie, odblokowywanie stron). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie jak reagować na zmiany w algorytmach i adaptować strategie SEO w obliczu nowych aktualizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Pozycjonowanie stron SEO
1. Czym jest pozycjonowanie, podstawowe pojęcia, wyszukiwarki, wyniki wyszukiwania, standardy - HTML, CSS, W3C, główne cele promowania stron
2. Optymalizacja witryn internetowych: znaczniki meta, treści na stronie, grafika, galerie na stronie, przyjazna struktura strony internetowej
3. Linki, czyli odnośniki do stron. Linkowanie na stronie, Linkowanie do strony, gdzie szukać darmowych, a zarazem przydatnych linków, wymiany linków, wskaźniki
4. Narzędzia dla właścicieli stron / dla webmasterów. Darmowe narzędzia od Google do słów kluczowych, do statystyk / analizy strony, do linków sponsorowanych. Inne przydatne narzędzia. zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform;
5. Mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define;
6. Działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google; jak działa AdWords w służbie SEO; działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title;
7. Analiza konkurencji pod kątem SEO, wykorzystanie nietypowych opisów stron oraz ikonografik; wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR, budowania skutecznego meta description; użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title);
8. Zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania; jak działają: Google robots, ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
9. Tworzenia i testowania Web maps, robots.txt, określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, budowania popularności witryny, dostępności witryny,
10. Jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs, robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi; autoryzacja serwisu w Search Console; circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania; nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google; algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad; samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer;
11. Zasady pozycjonowania sklepu; jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników; jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie;
12. Przydatne narzędzia, markery danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne;
13. Metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update;
14. Nowe zasady po zmianach algorytmów Google..
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Pozycjonowanie SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Pozyjonowanie SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Pozyjonowanie SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Pozyjonowanie SEO | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 135,71 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,71 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sarasvati
optymalizacji automatyzacji sprzedaży. Wiedzę zdobywała przez lata prowadząc własną agencję kreatywną, obsługując znane marki. Odpowiedzialna za kreacje wizerunkowe wielu marek, specjalizacja propocji startupów oraz personal brand. W kreacjach graficznych stawia nacisk na konwersję, nowoczesność, zgodność z trendami, nieszablonowość oraz spójność z całym wizerunkiem marki. Wykształcenie wyższe informatyczne. Kilkadziesiąt szkoleń z tego zakresu dla Quali
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie w formacie pdf
- ćwiczenia w postaci plików do pobrania
- nagrania szkolenia przekazane Kursantowi na własny użytek
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Szkolenie trwa 10 godzin zegarowych i 30 minut, które przeznaczone jest na walidację. Co odpowiada 14 godzinom dydaktycznym (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami. W trakcie zajęć półgodzinna przerwa, która nie jest wliczona do rozliczenia.
Prowadzi je doświadczony specjalista ds. marketingu.
Szkolenie dedykowane do projektów:
Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali.
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Kącik kawowy