Kurs -Język Francuski - Poziom A2 + EGZAMIN.
Kurs -Język Francuski - Poziom A2 + EGZAMIN.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Francuski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do wszystkich osób powyżej 18 roku życia, które chcą nabyć kwalifikacje w zakresie posługiwania się językiem francuskim na poziomie A2.
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Kurs -Język Francuski - Poziom A2 + EGZAMIN." przygotowuje uczestników po zakończeniu kursu do samodzielnego formułowania prostych zdań i pytań oraz tworzenia krótkich notatek i wiadomości na poziomie A2, które są przydatne w codziennych interakcjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą systemu fonetycznego języka francuskiego, słownictwa i struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, realcji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie) oraz wiedzą na temat zachowań socjokulturowych na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Pojmuje sens krótkich wypowiedzi, prostych poleceń, próśb, pytań oraz informacji dotyczących osób, numeru telefonu, adresu, ceny, godziny. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Czyta ze zrozumieniem proste, krótkie teksty z życia codziennego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, np. umawia się na spotkanie, zamawia posiłek, kupuje bilet. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opisuje prostymi zdaniami np. swoją rodzinę, sporządza listę zakupów, napisze krótką wiadomość. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób zrozumiały dla innych. | Kryteria weryfikacji Formułuje precyzyjne pytania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się stosując odpowiednią formę i intonację. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFirma PERFECT ENGLISH Małgorzata Stone otrzymała prawo do posługiwania się Znakiem Jakości TGLS Quality Alliance. Fundacja The Global Language System Polska.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFirma PERFECT ENGLISH Małgorzata Stone otrzymała prawo do posługiwania się Znakiem Jakości TGLS Quality Alliance. Fundacja The Global Language System Polska.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program język francuski A2 na podstawie podręcznika
Lp. | Nazwa zajęć |
1. | Pretest |
Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | |
2. | Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd |
Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | |
3. | Unité 1 J’ai une idée – fêter un événement, les pronoms directs, planifier un repas, la quantité en, organiser une soirée, le futur simple – Dział 1 Mam pomysł – świętować wydarzenie, zaimki dopełnienia bliskiego, planowanie posiłku, określenie ilości en, organizacja wieczoru, czas przyszły prosty |
Unité 1 J’ai une idée – fêter un événement, les pronoms directs, planifier un repas, la quantité en, organiser une soirée, le futur simple – Dział 1 Mam pomysł – świętować wydarzenie, zaimki dopełnienia bliskiego, planowanie posiłku, określenie ilości en, organizacja wieczoru, czas przyszły prosty | |
4. | Unité 2 Vous avez deux minutes? Parler d’une rencontre, les pronoms relatifs, raconter une anecdote, le passé composé, faire un portrait, l’imparfait de description – Dział 2 Czy macie 2 minuty ? Rozmawiać o spotkaniu, zaimki względne, opowiedzieć anegdotę, czas przeszły dokonany, wykonać portret, czas przeszly niedokonany opisowy |
Unité 2 Vous avez deux minutes? Parler d’une rencontre, les pronoms relatifs, raconter une anecdote, le passé composé, faire un portrait, l’imparfait de description – Dział 2 Czy macie 2 minuty ? Rozmawiać o spotkaniu, zaimki względne, opowiedzieć anegdotę, czas przeszły dokonany, wykonać portret, czas przeszly niedokonany opisowy | |
5. | Unité 3 ça fait le buzz! Comparer des médias, la comparaison, Communiquer en réseau, l’impératif, poser des questions – Dział 3 Stało się viralem ! Porównać media, porównywanie, komunikować w sieci, tryb rozkazujący, zadawanie pytań |
Unité 3 ça fait le buzz! Comparer des médias, la comparaison, Communiquer en réseau, l’impératif, poser des questions – Dział 3 Stało się viralem ! Porównać media, porównywanie,komunikować w sieci, tryb rozkazujący, zadawanie pytań | |
6. | Unité 4 On change tout! – Raconter son parcours, les indicateurs de temps, découvrir ses qualités, les pronoms indirects, exprimer une obligation – Dział 4 Zmieniamy wszystko ! Opowiedzieć o swojej ścieżce, określenia czasu, Odkryć swoje zalety, zaimki dopełnienia dalszego, wyrażenie obowiązku |
Unité 4 On change tout! – Raconter son parcours, les indicateurs de temps, découvrir ses qualités, les pronoms indirects, exprimer une obligation – Dział 4 Zmieniamy wszystko ! Opowiedzieć o swojej ścieżce, określenia czasu, Odkryć swoje zalety, zaimki dopełnienia dalszego, wyrażenie obowiązku | |
7. | Unité 5 Ensemble, c’est mieux! – Décider de partir, la place des adjectifs, justifier un choix, les pronoms en et y, exprimer une difficulté, la négation – Dział 5 Razem, lepiej ! Zdecydować się wyjechać, miejsce przymiotnika, uzasadnić wybór, zaimki en i y, wyrazić trudność, negacja |
Unité 5 Ensemble, c’est mieux! – Décider de partir, la place des adjectifs, justifier un choix, les pronoms en et y, exprimer une difficulté, la négation – Dział 5 Razem, lepiej ! Zdecydować się wyjechać, miejsce przymiotnika, uzasadnić wybór, zaimki en i y, wyrazić trudność, negacja | |
8. | Unité 6 C’est trop beau! Décrire une sensation, le superlatif, donner une appréciation, les pronoms interrogatifs, identifier une émotion, les adverbes – Dział 6 To zbyt piękne ! Opisać wrażenie, stopniowanie, ocenić, zaimki pytające, rozpoznać emocje, przysłówki |
Unité 6 C’est trop beau! Décrire une sensation, le superlatif, donner une appréciation, les pronoms interrogatifs, identifier une émotion, les adverbes – Dział 6 To zbyt piękne ! Opisać wrażenie, stopniowanie, ocenić, zaimki pytające, rozpoznać emocje, przysłówki | |
9. | Unité 7 Comme disait mon grand-père… Parler d’un changement, le passé composé et l’imparfait, retrouver sa famille, la cause et la conséquence, raconter son histoire, les indéfinis de quantité – Dział 7 Jak mówił mój dziadek… Mówić o zmianie, czas przeszły dokonany i niedokonany, znaleźć swoją rodzinę, przyczyna i skutek, opowiedzieć historie, zaimki rzeczowne nieokreślone |
Unité 7 Comme disait mon grand-père… Parler d’un changement, le passé composé et l’imparfait, retrouver sa famille, la cause et la conséquence, raconter son histoire, les indéfinis de quantité – Dział 7 Jak mówił mój dziadek… Mówić o zmianie, czas przeszły dokonany i niedokonany, znaleźć swoją rodzinę, przyczyna i skutek, opowiedzieć historie, zaimki rzeczowne nieokreślone | |
10. | Unité 8 Si vous voulez bien… Rendre service, l’imperatif et les pronoms indirects, améliorer un logement, le but, exprimer un souhait, la condition et le conditionnel avec si – Dział 8 Jeśli chcecie dobrze… przysługa, tryb rozkazujący i zaimki dopełnienia dalszego, ulepszyć mieszkanie, cel, wyrazić życzenie, warunek i tryb warunkowy z si |
Unité 8 Si vous voulez bien… Rendre service, l’imperatif et les pronoms indirects, améliorer un logement, le but, exprimer un souhait, la condition et le conditionnel avec si – Dział 8 Jeśli chcecie dobrze… przysługa, tryb rozkazujący i zaimki dopełnienia dalszego, ulepszyć mieszkanie, cel, wyrazić życzenie, warunek i tryb warunkowy z si | |
11. | Résumé du livre – podsumowanie podręcznika |
Posttest |
2.WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ PRZEPROWADZONA PRZEZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
Szkolenie realizowane będzie 1 x w tygodniu w poniedziałek w godzinach 18.00-20.30
Szkolenie trwa 35 godziny dydaktyczne, z czego na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca 2 h dydaktyczne.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowaniewarunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Szkolenie podzielone jest na 11 spotkań: 11 spotkań każde po 3 godziny dydaktyczne, po każdych 2 godzinach dydaktycznych jest przewidziana przerwa 15 minutowa. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A1 - Kurs realizowany jest na poziomie A2.
Całe szkolenie składa się z 18 godzin części praktycznej oraz 17 godzin części teoretycznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Pretest | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Prochain arrêt, nouveau départ – Następny przystanek, nowy wyjazd | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Unité 1 J’ai une idée – fêter un événement, les pronoms directs, planifier un repas, la quantité en, organiser une soirée, le futur simple | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Unité 1 J’ai une idée – fêter un événement, les pronoms directs, planifier un repas, la quantité en, organiser une soirée, le futur simple | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Unité 2 Vous avez deux minutes? Parler d’une rencontre, les pronoms relatifs, raconter une anecdote, le passé composé, faire un portrait, l’imparfait de description | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Unité 2 Vous avez deux minutes? Parler d’une rencontre, les pronoms relatifs, raconter une anecdote, le passé composé, faire un portrait, l’imparfait de description | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Unité 3 ça fait le buzz! Comparer des médias, la comparaison, Communiquer en réseau, l’impératif, poser des questions | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Unité 3 ça fait le buzz! Comparer des médias, la comparaison, Communiquer en réseau, l’impératif, poser des questions | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Unité 4 On change tout! – Raconter son parcours, les indicateurs de temps, découvrir ses qualités, les pronoms indirects, exprimer une obligation | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Unité 4 On change tout! – Raconter son parcours, les indicateurs de temps, découvrir ses qualités, les pronoms indirects, exprimer une obligation | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Unité 5 Ensemble, c’est mieux! – Décider de partir, la place des adjectifs, justifier un choix, les pronoms en et y, exprimer une difficulté, la négation | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Unité 5 Ensemble, c’est mieux! – Décider de partir, la place des adjectifs, justifier un choix, les pronoms en et y, exprimer une difficulté, la négation | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Unité 6 C’est trop beau! Décrire une sensation, le superlatif, donner une appréciation, les pronoms interrogatifs, identifier une émotion, les adverbes | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Unité 6 C’est trop beau! Décrire une sensation, le superlatif, donner une appréciation, les pronoms interrogatifs, identifier une émotion, les adverbes | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Unité 7 Comme disait mon grand-père… Parler d’un changement, le passé composé et l’imparfait, retrouver sa famille, la cause et la conséquence, raconter son histoire, les indéfinis de quantité | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Unité 7 Comme disait mon grand-père… Parler d’un changement, le passé composé et l’imparfait, retrouver sa famille, la cause et la conséquence, raconter son histoire, les indéfinis de quantité | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Unité 8 Si vous voulez bien… Rendre service, l’imperatif et les pronoms indirects, améliorer un logement, le but, exprimer un souhait, la condition et le conditionnel avec si | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Unité 8 Si vous voulez bien… Rendre service, l’imperatif et les pronoms indirects, améliorer un logement, le but, exprimer un souhait, la condition et le conditionnel avec si | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Résumé du livre – podsumowanie podręcznika | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Przerwa | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Posttest | Prowadzący Magdalena Rejek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,86 PLN
- W tym koszt walidacji brutto390,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto390,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Rejek
Specjalizuje się w praktycznym nauczaniu języka francuskiego, łącząc solidne podstawy gramatyczne z komunikacją w realnych sytuacjach. Prowadzi kursy zarówno ogólne, jak i specjalistyczne, obejmujące m.in. język biznesowy, techniczny oraz branżowy. Przygotowuje również do egzaminów językowych, takich jak TGLS, DELF, DALF matura czy certyfikaty branżowe.
W pracy trenerskiej kładzie nacisk na interaktywne metody nauczania, praktyczne zastosowanie języka oraz przyjazną atmosferę, sprzyjającą skutecznemu przyswajaniu wiedzy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik w wersji tradycyjnej "L'Atelier A2"
- Program na bazie podręcznika.
- Autorski materiał dydaktyczny "Umiejętności i kompetencje społeczne" - uczestnik przed przystąpieniem do zajęć jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentem.
- Uczestnicy otrzymują link do ćwiczeń do samodzielnego wykonania po zajęciach.
- Karta usługi dokumentuje dostawę towarów lub świadczenie usług zwolnionych z podatku od towarów i usług na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt. 28 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późń. zm.)
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80% - 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt pod numerem telefonu 451 230 905.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji oraz koszt podręcznika.
- Uczestnik po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma Certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji w obszarze posługiwania się językiem francuskim na poziomie A2.
- EGZAMIN WYMAGANY: Egzamin z języka francuskiego - Znak Jakości TGLS Quality Alliance. Fundacja The Global Language System Polska.
- Certyfikat zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Microsoft Teams na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w sprawny mikrofon.
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Oto minimalne wymagania sprzętowe i internetowe dla aplikacji Microsoft Teams:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows:
- Windows 11 w wersji 22H2 lub nowszej (od 15 stycznia 2025 r.)
- Windows 10 (z wyjątkiem Windows 10 LTSC)
- Windows 8.1
- Windows Server 2019
- Windows Server 2016
- Windows Server 2012 R2
- macOS: macOS 13 lub nowszy
- Linux: Obsługiwane dystrybucje systemu Linux dostępne na stronie Microsoft
- Windows:
- Procesor:
- Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwurdzeniowy
- Procesor czterordzeniowy lub lepszy jest zalecany dla wyższej jakości wideo oraz udostępniania ekranu
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB
- Dysk twardy:
- Minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna:
- Wymagane sprzętowe przyspieszanie grafiki z obsługą DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10
- Ekran:
- Minimalna rozdzielczość 1024x768
Urządzenia mobilne:
- iOS: Microsoft Teams współpracuje z urządzeniami, na których są używane dwie ostatnie główne wersje systemu iOS
- Android: Microsoft Teams współdziała z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego
Wymagania internetowe:
- Prędkość połączenia:
- Dla połączeń wideo HD: minimum 1,5 Mb/s w obie strony
- Dla połączeń audio: minimum 128 kb/s
- Dla połączeń grupowych: zalecane 1,5 Mb/s na uczestnika dla jakości HD
- Wymagania mogą się różnić w zależności od liczby uczestników spotkania oraz używanych funkcji. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów i stabilność połączeń.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Microsoft Teams. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed rozpoczęciem zajęć i będzie on aktywny przez cały czas trwania kursu.