Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami projektu są mikro, mali, średni i duzi przedsiębiorcy (bez samozatrudnionych), zespoły HR oraz menadżerowie/ kandydaci na menadżerów zainteresowani otrzymaniem refundacji na usługi rozwojowe mające na celu przygotowanie pracodawców do wprowadzenia i zarządzania zmianą w firmie związaną m.in. ze starzeniem się społeczeństwa czy zróżnicowaniem sposobu świadczenia pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie: rekrutacji i wykorzystania różnorodnego potencjału pracowników, dostosowania ich kompetencji do nowych wyzwań (w tym reskillingu) oraz kształtowania postawy otwartości na rozwój i zmiany, zgodnie z kulturą Learning Agility – zdolnością do uczenia się, adaptacji i reagowania na dynamiczne warunki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe zmiany na rynku pracy; analizuje wpływ tych zmian na pozyskiwanie pracowników; uzasadnia trudności związane z utrzymaniem pracowników w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody oceny potencjału zawodowego; charakteryzuje każdą metodę oceny; dobiera odpowiednie metody do kontekstu firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Opisuje obecne potrzeby firmy; prognozuje przyszłe potrzeby firmy; porównuje bieżące zasoby z przyszłymi potrzebami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy wewnętrznego zróżnicowania pracowników; analizuje korzyści wynikające z tego zróżnicowania; ilustruje przykłady pozytywnego wpływu zróżnicowania na firmę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowuje program rekrutacji i selekcji; tworzy plan wdrożenia nowych pracowników; monitoruje efektywność wdrożonych programów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie narzędzia HR; implementuje procesy monitoringu rozwoju kompetencji; regularnie ocenia i dostosowuje narzędzia do zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Projektuje narzędzia HR; testuje rozwiązania w praktyce; dokonuje regularnej ewaluacji i optymalizacji wdrożonych narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje ścieżki kariery; wprowadza programy rozwoju; ocenia efektywność programów na podstawie postępów pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Wymienia aspekty zróżnicowania wewnętrznego; ocenia potencjał wynikający z każdego aspektu; implementuje strategie wykorzystania tego potencjału. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Organizuje programy wymiany wiedzy; monitoruje proces przekazywania wiedzy ukrytej; minimalizuje ryzyko utraty wiedzy poprzez odpowiednie działania zabezpieczające. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Projektuje działania motywujące do rozwoju; prowadzi kampanie edukacyjne w firmie; monitoruje poziom zaangażowania pracowników w reskilling. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Promuje wartości wspierające kulturę Learning Agility; organizuje szkolenia i warsztaty; regularnie ocenia poziom otwartości pracowników na zmiany i nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
1 dzień
ROZWÓJ KOMPETENCJI
- Analiza kompetencji
- Określanie kompetencji potrzebnych w organizacji aktualnie i w perspektywie rozwoju strategicznego.
- Metody identyfikowania obecnych umiejętności i obszarów do doskonalenia.
- Plan rozwoju osobistego
- Indywidualny plan rozwoju uwzględniający:
- cele krótko- i długoterminowe pracownika,
- dopasowanie do celów organizacji.
- Cechy efektywnego planu rozwoju osobistego
- elastyczność,
- dostosowywanie do postępów i zmian w środowisku pracy.
- Szkolenia i kursy
- Dlaczego udział w szkoleniach, kursach, konferencjach i warsztatach związanych z obszarem zawodowym pracownika nie przynosi oczekiwanych zmian?
- Jak efektywnie zarządzać aktualizacją wiedzy i nowymi umiejętnościami pracowników?
- Rozwój umiejętności miękkich
- Dlaczego umiejętności miękkie są często równie istotne jak kompetencje techniczne?
- Sposoby wspierania rozwoju umiejętności miękkich, takich jak komunikacja, zdolność do pracy zespołowej, przywództwo, rozwiązywanie problemów i adaptacja do zmian.
- Samokształcenie
- Metody i narzędzia przydatne w samokształceniu
- korzystanie z platform edukacyjnych online,
- udział w projektach społecznościowych,
- aktywność w organizacjach branżowych.
- Budowanie środowiska pracy zachęcającego pracowników do samokształcenia.
- Mentorstwo i coaching
- Umożliwienie pracownikom korzystania z mentorstwa lub coachingowego wsparcia.
- Rozwijanie w organizacji coachingowego stylu zarządzania.
- Projekty specjalne i zadania rozwojowe
- Przydzielanie pracownikom projektów specjalnych lub zadań, które pozwalają na rozwijanie konkretnych umiejętności i zdobywanie doświadczenia w nowych obszarach.
- Feedback i ocena wyników
- Regularne udzielanie konstruktywnego feedbacku pracownikom na temat ich postępów i osiągnięć.
- Przeprowadzanie regularnych ocen wyników w celu zidentyfikowania obszarów do dalszego rozwoju.
- Dostosowywanie do trendów branżowych
- Śledzenie trendów i zmian w branży.
- Dostosowywanie planów rozwoju kompetencji do wymagań rynku pracy.
2 dzień
ZRÓWNOWAŻONE ŚRODOWISKO PRACY
- Zrównoważone wynagrodzenia
- Sprawiedliwość wynagrodzeń
- Zapewnienie sprawiedliwego i równego wynagradzania pracowników, eliminacja dyskryminacji płacowej i zapewnienie transparentności w zakresie polityki płacowej.
- Minimalne wynagrodzenia
- Płacenie pracownikom wynagrodzenia wystarczającego do pokrycia podstawowych potrzeb życiowych, tak aby zapewnić godne warunki życia.
- Wynagradzanie za wyniki
- Stworzenie systemów wynagradzania, które premiują osiągnięcia i efektywność pracowników, co sprzyja motywacji do osiągania lepszych wyników.
- Benefity socjalne i świadczenia
- Oferowanie korzystnych pakietów świadczeń, takich jak ubezpieczenia zdrowotne, plany emerytalne, płatny urlop, co przyczynia się do dobrostanu pracowników.
- Zrównoważona skala wynagrodzeń
- Utrzymywanie umiarkowanej różnicy w wynagrodzeniach między najniższymi a najwyższymi szczeblami hierarchii organizacyjnej w celu zmniejszenia nierówności.
- Zarządzanie wartościami
- Kształtowanie polityki płacowej zgodnie z wartościami organizacji, tak aby wynagradzanie było zgodne z zasadami etycznymi i społecznie odpowiedzialnymi.
- Analiza ryzyka społecznego
- Ocena potencjalnych skutków społecznych wynagrodzeń na pracowników i społeczność, zwłaszcza w kontekście reorganizacji, redukcji zatrudnienia czy innych decyzji biznesowych.
- Dostosowywanie do trendów rynkowych
- Monitorowanie trendów płacowych w branży i na rynku pracy, aby dostosować poziomy wynagrodzeń do obowiązujących standardów.
- Edukacja finansowa pracowników
- Wspieranie edukacji finansowej pracowników, aby pomóc im w zarządzaniu swoimi finansami, oszczędzaniu i inwestowaniu.
- Zrównoważony wpływ na środowisko
- Uwzględnianie aspektów ekologicznych w polityce wynagrodzeń, na przykład premiowanie działań proekologicznych czy redukcji śladu węglowego.
- Zaangażowanie i motywacja
- Tworzenie warunków do zaangażowania pracowników poprzez:
- klarowną komunikację,
- udział w procesie podejmowania decyzji,
- docenianie ich wkładu i umożliwianie udziału w projektach istotnych dla firmy.
- Regularne monitorowanie i analizowanie poziomu zaangażowania pracowników, satysfakcji z pracy oraz innych kluczowych wskaźników, aby dostosowywać strategie zarządzania zasobami ludzkimi.
- Partycypacja pracowników
- Umożliwienie pracownikom uczestnictwa w procesie podejmowania decyzji, zwłaszcza w sprawach dotyczących ich warunków pracy.
- Wzmacnianie kompetencji managerów z zakresu przywództwa włączającego.
- Dywersyfikacja zespołu
- Dążenie do różnorodności w zespole, zarówno pod względem płci, wieku, jak i kultury.
- Tworzenie bardziej kreatywnego i innowacyjnego środowiska pracy.
- Równość i inkluzja
- Promowanie równości i inkluzji w miejscu pracy poprzez eliminowanie dyskryminacji, tworzenie różnorodnych zespołów.
- Zapewnianie równych szans i warunków dla wszystkich pracowników.
- Zrównoważona redukcja zatrudnienia
- W przypadku konieczności redukcji zatrudnienia, dążenie do podejścia etycznego, przemyślanego i zrównoważonego, zapewniającego wsparcie dla pracowników i minimalizującego negatywne skutki.
- Odpowiedzialność ekologiczna
- Wdrażanie praktyk biznesowych zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, takich jak:
- ograniczanie zużycia energii, recykling, redukcja emisji
- Zrównoważony transport
- Zachęcanie do zrównoważonych środków transportu, takich jak rower, komunikacja publiczna czy carpooling, w celu redukcji negatywnego wpływu na środowisko.
3 dzień
BUDOWANIE ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ W ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
- Zdrowie i dobrostan pracownika
- Promowanie zdrowego stylu życia w miejscu pracy.
- Zapewnienie dostępu do programów wellness, zajęć sportowych i badań zdrowotnych.
- Dbanie o fizyczne i psychiczne dobrostan pracowników.
- Równowaga praca-życie
- Jak zapewnić pracownikom równowagę między życiem zawodowym a prywatnym?
- Zarządzanie stresem i pracą pod presją
- Implementacja strategii i programów, które pomagają pracownikom radzić sobie ze stresem, redukować presję zawodową i utrzymać zdrowy poziom motywacji.
- Zapewnienie dostępu do wsparcia psychologicznego, aby pomagać pracownikom radzić sobie problemami emocjonalnymi.
- Jak wzmacniać odporność psychiczną?
- Definiowanie odporności psychicznej
- Dlaczego odporność psychiczna ma istotny wpływ na moją pracę?
- Cztery mity dotyczące odporności psychicznej
- Osoby silne/odporne psychicznie – co je wyróżnia?
- Czym charakteryzują się osoby silne i odporne psychicznie
- Zarządzanie przez emocje
- Emocje a rozumowanie w działaniu.
- Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania na polu zawodowym.
- Empatia - jak nauczyć się wczuwać w drugiego człowieka?
- Ocena stylu emocjonalnego i tworzenie własnej strategii zarządzania zespołem poprzez IE.
- Asertywność – określenie granic i droga do porozumienia
- Kiedy empatia, a kiedy asertywność?
- Wzmacnianie asertywności w rozmowach.
- Techniki asertywnej obrony wyznaczonych przez siebie granic relacyjnych.
- Koncepcja 4 C
- Zaangażowanie (Commitment) – nieustępliwość
- Kontrola (Control) – poczucie sprawczości, skuteczności
- Wyzwanie (Challenge) – dostrzeganie szans, niezagrożeń
- Pewność siebie (Confidence) – wiara w siebie
7. WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Analiza kompetencji ; Plan rozwoju osobistego ; Szkolenia i kursy | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Rozwój umiejętności miękkich ; Samokształcenie | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Mentorstwo i coaching ; Projekty specjalne i zadania rozwojowe | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Feedback i ocena wyników ; Dostosowywanie do trendów branżowych | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Zrównoważone wynagrodzenia ; Zaangażowanie i motywacja | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Partycypacja pracowników ; Dywersyfikacja zespołu | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Zrównoważona redukcja zatrudnienia | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Odpowiedzialność ekologiczna | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Zdrowie i dobrostan pracownika ; Zarządzanie stresem i pracą pod presją | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Jak wzmacniać odporność psychiczną? ; Zarządzanie przez emocje | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Asertywność – określenie granic i droga do porozumienia | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Koncepcja 4 C | Prowadzący Magdalena Gieras | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Gieras
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia (prezentacje) oraz skrypt
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość swobodnego zajęcia swojego miejsca na szkoleniu, możliwość robienia notatek oraz zapewnienie odpowiedniej odległości do czytania wyświetlanej prezentacji.
W przypadku zapewnienia sali szkoleniowej przez zamawiającego szkolenie, odpowiedzialność za powyższe warunki spoczywa na zamawiającym. Wielkość sali powinna być dostosowana do liczby uczestników, zapewniając odpowiednią przestrzeń na każdego uczestnika, zgodnie z normami bezpieczeństwa (przykładowo, 1,5-2 m² na osobę).
Dla osób z niepełnosprawnościami sala szkoleniowa powinna obejmować podjazdy i windy, odpowiednio szerokie drzwi, przestrzeń umożliwiającą swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim, przystosowane toalety, a także stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami (np. stoły z regulowaną wysokością).
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Rezerwacja i obsługa: Powinna być dostępna osoba odpowiedzialna za rezerwację i obsługę sali, gotowa do pomocy w przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych podczas szkolenia (kontakt telefoniczny)
Sala szkoleniowa powinna zawierać:
- dostęp do światła dziennego
- bezpieczne i higieniczne warunki realizacji szkolenia
- regulaminy i instrukcje BHP, zasady ewakuacji, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Adres
Adres
Dzień 3: Duchnice, ul. Ożarowska 28a, 05-850 Ożarów Mazowiecki (25.06.2025)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi