Executive Assistant – mistrzowska współpraca z szefem – poziom II
Executive Assistant – mistrzowska współpraca z szefem – poziom II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Asystentki prezesów, dyrektorów, menedżerów wyższego szczebla, które posiadają dłuższe doświadczenie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie nowej wiedzy i doskonalenie umiejętności w obszarze wsparcia swoich szefów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podczas szkolenia Uczestnik pozna i udoskonali umiejętności z zakresu:• procesu zmian i zarządzania projektem w organizacji, • procesu podejmowania ważnych decyzji i obszarów wsparcia swoich szefów, • dopasowania stylu komunikacji i sposobu działania do swojego przełożonego i zarządu, • bardziej asertywnego porozumowania się i funkcjonowania w świecie biznesu, • związanych z etykietą w biznesie i protokołem dyplomatycznym, • publicznego przemawiania oraz kompetencji komunikacyjnych na poziomie excellent, • organizowania i uczestniczenia w spotkaniach z kontrahentami i partnerami firmy, • nowoczesnych aplikacji przyspieszających pracę biurową i administracyjną, • najnowszych rozwiązań technologicznych wspierających pracę EA, • nowych trendów na temat nowoczesnych biur wspierających najwyższą kadrę zarządu. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo w zajęciach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Najnowsze trendy w zarządzaniu na arenie polskiej i międzynarodowej.
2. Proces wdrażania zmian:
• Czym jest zmiana?
• Rozumienie procesu wdrażania zmian
• Etapy wdrażania zmian
• Punkty krytyczne w procesie wprowadzania zmian i jak sobie z nimi radzić
• Obszar wspierania szefa na każdym etapie wdrażania zmian
• Kompetencje EA potrzebne we wdrażaniu zmian
3. Zarządzanie projektem:
• Podstawowe metody zarządzania projektem
• Cykl życia projektu
• Fazy projektu
• Wyzwania poszczególnych faz
• Rozwiązywanie problemów poszczególnych faz projektu
4. Asystentka jako wsparcie szefa w zarządzaniu projektem:
• Proces podejmowania decyzji
• Mechanizm podejmowania decyzji
• Metody podejmowania decyzji
• Wsparcie EA w procesie decyzyjnym
• Wdrażanie podjętych decyzji a rola EA
5. Savoir vivre, etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny:
• Etykieta biznesu – główne zasady
• Różnice między savoir-vivre a etykietą biznesową
• Protokół międzynarodowy
• Różnice kulturowe i co z nich wynika? Umiejętne zachowanie się w odmiennych kulturach
• Narodowość, wyznania – zasady, reguły, które trzeba znać w relacjach międzynarodowych
6. Aranżowanie oraz organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach handlowych:
• Jak aranżować spotkania z kontrahentami?
• Na co zwracać uwagę przy organizowaniu spotkań – schemat 5 questions
• Jak organizować spotkania wewnętrzne i zewnętrzne?
• Przebieg i plan profesjonalnego spotkania
• Miejsce executive assitant podczas spotkań biznesowych
• Główne punkty spotkania handlowego
• Uczestnictwo wspierające w spotkaniach z kontrahentami i partnerami firmy – symulacja spotkania
7. Personal branding – zadbaj o własną markę:
• Czym jest personal branding i jak go stosować
• Elementy składowe Personal Brandingu
• Analiza i interpretacja własnej marki
• Mocne strony i ich akcentowanie
8. Umiejętność publicznego przemawiania.
9. Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie:
• Poziom excellent w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• Asertywność w pracy EA – poznanie własnych schematów działania i plan ich poprawy
• Delegowanie zadań na poziomy niższe oraz równoległe
• Weryfikacja oddelegowanych zadań
10. Najnowsze rozwiązania technologiczne i aplikacje wspierające pracę EA:
• Narzędzia online
• Aplikacje na telefon
• Aplikacje na tablet
• Edytory i programy do tworzenia prezentacji
• Szybkie przygotowanie graficzne dokumentów
• Konwertery i kreatory
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,61 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Borycka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet autorskich materiałów w wersji elektronicznej, ułatwiających pracę podczas zajęć i umożliwiających zastosowanie poznanych metod w przedsiębiorstwie po zakończeniu szkolenia
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z Podmiotowego Systemu Finansowania jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Komplet autorskich materiałów w wersji elektronicznej, ułatwiających pracę podczas zajęć i umożliwiających zastosowanie poznanych metod w przedsiębiorstwie po zakończeniu szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
•platforma komunikacyjna – MS Teams.
•wymogi sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop, kamera wbudowana lub na USB, mikrofon, słuchawki lub głośniki,
•system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
łącze internetowe minimum 10 kb/s,•link z zaproszeniem na szkolenie zostanie przesłany drogą e-mail na 2 dni przed szkoleniem,
•dołączenie do szkolenia na platformie MS Teams.