Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Dietetyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby planujące rozpocząć pracę w zawodzie dietetyka, zainteresowane nowoczesnym i zrównoważonym podejściem do planowania diet i pracy z klientem.
- Osoby szukające swojej ścieżki zawodowej, które chcą zdobyć umiejętności przydatne w branży dietetycznej i zdrowotnej.
- Pasjonaci zdrowego odżywiania i osoby zainteresowane tematyką zrównoważonego rozwoju w dietetyce.
- Osoby z doświadczeniem w branży dietetycznej, które chcą aktualizować swoje umiejętności w kontekście ekologicznych trendów i zielonych kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego stosowania zrównoważonych praktyk w dietetyce, wspierając rozwój umiejętności zgodnych z zasadami ekologii i zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy nauczą się tworzyć indywidualne plany żywieniowe uwzględniające zasobooszczędność i niskoemisyjność, z wykorzystaniem lokalnych i sezonowych produktów oraz nowoczesnych narzędzi wspomaganych przez sztuczną inteligencję. Szkolenie obejmuje praktyczne ćwiczenia z rozpisywania diet i prowadzenia konsultacji dietetycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie zrównoważonej diety dla zdrowia i środowiska. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje co najmniej 3 korzyści zdrowotne i ekologiczne wynikające z wdrażania zrównoważonej diety. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ substancji antyodżywczych i ich eliminacji na zdrowie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo identyfikuje produkty zawierające substancje antyodżywcze i proponuje sposoby ich eliminacji w diecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje sztuczną inteligencję (AI) w pracy dietetyka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje wykorzystanie narzędzi takich jak ChatGPT do analizy danych żywieniowych i tworzenia wstępnych planów dietetycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera produkty spożywcze zgodne z zasadami niskoemisyjności i zasobooszczędności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo komponuje jadłospis zawierający co najmniej 5 produktów lokalnych i sezonowych przyjaznych środowisku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje indywidualne plany dietetyczne uwzględniające różne potrzeby fizjologiczne i zdrowotne. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan diety dostosowany do konkretnego przypadku (np. ciąża, insulinooporność), uwzględniając potrzeby energetyczne i zdrowotne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza wywiad żywieniowy z klientem. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo formułuje co najmniej 5 pytań w trakcie symulowanego wywiadu, identyfikując potrzeby żywieniowe klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy dietetyczne klienta w sposób zrównoważony. | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie rozwiązuje 2 z 3 przedstawionych scenariuszy problemowych, uwzględniając zdrowotne i ekologiczne aspekty rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje lokalne i sezonowe produkty do tworzenia jadłospisów. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan posiłków z uwzględnieniem co najmniej 5 lokalnych i sezonowych produktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przekonuje klientów do ekologicznych zmian w diecie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie argumentuje na rzecz wyboru produktów o niskim śladzie węglowym, podając co najmniej 3 korzyści zdrowotne i środowiskowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Interpretuje wyniki badań laboratoryjnych w kontekście dietetycznym. | Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki badań (np. lipidogram, morfologia) i sugeruje zmiany w diecie na podstawie interpretacji danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdraża zielone kompetencje w planowaniu dietetycznym. | Kryteria weryfikacji Proponuje co najmniej 3 działania wspierające efektywność zasobową i redukcję odpadów w codziennym planowaniu żywieniowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Promuje zasady zrównoważonego rozwoju w dietetyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia argumentację na rzecz zrównoważonego rozwoju w żywieniu, podając co najmniej 3 przykłady działań wspierających niskoemisyjność w dietetyce. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Planuje działania edukacyjne zwiększające świadomość ekologiczną klientów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje co najmniej 2 działania edukacyjne promujące zrównoważone odżywianie, np. warsztaty, kampanie społeczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje innowacyjne technologie, w tym sztuczną inteligencję, do planowania zrównoważonych diet oraz analizy wpływu żywności na środowisko. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy jadłospis z uwzględnieniem śladu węglowego produktów spożywczych, korzystając z dedykowanego narzędzia AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykazuje umiejętność efektywnej komunikacji interpersonalnej w pracy dietetyka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi jasno i zrozumiale przekazać informacje dietetyczne klientowi oraz odpowiednio reagować na jego pytania i wątpliwości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera klientów w utrzymaniu długoterminowych zmian żywieniowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje postępy klienta, identyfikuje trudności i proponuje strategie utrzymania nowych nawyków żywieniowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje relację z klientem opartą na zaufaniu i empatii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje aktywne słuchanie, zadaje otwarte pytania i okazuje zrozumienie dla indywidualnych potrzeb klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje i rozpisuje ekologiczne diety | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby żywieniowe pacjenta, dobiera lokalne i ekologiczne produkty oraz opracowuje zrównoważone jadłospisy dostosowane do różnych stylów życia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy strategie budowania świadomości ekologicznej u pacjentów | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje materiały edukacyjne promujące ekologiczne nawyki żywieniowe i zdrowotne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Edukuje klientów w zakresie ekologicznych praktyk żywieniowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje korzyści ekologicznej diety, wskazuje jej wpływ na zdrowie i środowisko oraz opracowuje strategie edukacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Formułuje zrównoważone strategie suplementacyjne | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje indywidualne plany suplementacyjne z uwzględnieniem ekologicznych źródeł składników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża innowacyjne technologie w dietetyce | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje nowoczesne narzędzia wspierające analizę dietetyczną i monitorowanie postępów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje ekologiczne certyfikaty żywności i suplementów | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia autentyczność certyfikatów i klasyfikuje je według standardów jakości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża strategie redukcji odpadów żywnościowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje metody ograniczania odpadów oraz organizuje proces minimalizacji strat żywności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Program usługi:
Trzydniowy program szkoleniowy: Dietetyka, zrównoważone odżywianie i nowoczesne technologie
Dzień 1: Podstawy dietetyki i fizjologia metaboliczna
10:00–10:30 – Wprowadzenie do szkolenia
- Powitanie uczestników, omówienie celów szkolenia i harmonogramu.
- Znaczenie zrównoważonego podejścia w dietetyce.
- Wpływ sztucznej inteligencji na rozwój dietetyki i suplementacji.
- Zielone umiejętności: Zasady zrównoważonego rozwoju w dietetyce.
10:30–12:00 – Moduł 1: Wprowadzenie do dietetyki i fizjologii metabolicznej
- Podstawowe zasady zdrowego odżywiania.
- Rola makroskładników i mikroskładników.
- Triada hormonalna: nadnercza, trzustka, tarczyca.
- Załamanie metaboliczne i jego konsekwencje.
- Zielone umiejętności: Naturalne metody wspierające gospodarkę hormonalną i metabolizm.
12:00–12:15 – Przerwa
12:15–14:00 – Moduł 2: Manipulacja makroskładnikami i znaczenie regeneracji
- Strategie manipulowania węglowodanami (carb targeting, carb cycling).
- Rola SHBG w podaży makroskładników.
- Kluczowe aspekty regeneracji potreningowej.
- Suplementy wspierające regenerację stawów.
- Zielone umiejętności: Wykorzystanie naturalnych metod regeneracji.
14:00–14:30 – Przerwa obiadowa
14:30–16:00 – Moduł 3: Mikroskładniki, antyoksydanty i ich rola w zdrowiu
- Witaminy D3, B, E, cynk, magnez.
- Nutraceutki i antyoksydanty.
- Analiza niedoborów składników odżywczych przy użyciu AI.
- Zielone umiejętności: Wybór naturalnych i lokalnych źródeł mikroelementów.
16:00–18:00 – Część praktyczna: Tworzenie spersonalizowanych planów żywieniowych
- Analiza przypadków dietetycznych (np. insulinooporność, ciąża).
- Wykorzystanie AI w automatyzacji tworzenia jadłospisów.
- Zielone umiejętności: Minimalizacja marnowania żywności.
Dzień 2: Strategie dietetyczne i suplementacja
10:00–10:30 – Podsumowanie dnia pierwszego i wprowadzenie do dnia drugiego
10:30–12:00 – Moduł 4: Systemy żywieniowe i dieta roślinna
- Omówienie różnych systemów żywieniowych (Atkinsa, Montignaca, paleo, wegańska, wegetariańska).
- Zalety i wady diety roślinnej.
- Zielone umiejętności: Ocena wpływu różnych diet na środowisko.
12:00–12:15 – Przerwa
12:15–14:00 – Moduł 5: Suplementacja wspierająca organizm
- Bostery NO, kreatyna, beta-alanina.
- Koncentraty węglowodanowe, gainery.
- Sztuczna inteligencja w optymalizacji suplementacji.
- Zielone umiejętności: Ekologiczne suplementy i ich wpływ na środowisko.
14:00–14:30 – Przerwa obiadowa
14:30–16:00 – Moduł 6: Dodatki do diety i ich znaczenie
- Rola soli w diecie, wpływ alkoholu.
- Naturalne substancje słodzące.
- Zielone umiejętności: Zdrowe alternatywy dla rafinowanych składników.
16:00–18:00 – Część praktyczna: Symulacje konsultacji dietetycznych
- Prowadzenie wywiadów z klientami.
- Personalizacja diet na podstawie wyników badań.
- Wykorzystanie AI w planowaniu diet.
Dzień 3: Dietetyka w praktyce i nowe technologie
10:00–10:30 – Podsumowanie poprzednich dni i wprowadzenie do dnia trzeciego
10:30–12:00 – Moduł 7: Dieta a odporność i zdrowie jelit
- Jak dieta wpływa na układ odpornościowy.
- Znaczenie mikrobioty jelitowej.
- Zielone umiejętności: Dieta bezglutenowa i eliminacja substancji antyodżywczych.
12:00–12:15 – Przerwa
12:15–14:00 – Moduł 8: Nowoczesne technologie w dietetyce
- Wykorzystanie AI do analizy danych żywieniowych.
- Automatyzacja planowania diet i monitorowania postępów.
- Zielone umiejętności: Minimalizacja odpadów żywnościowych.
14:00–14:30 – Przerwa obiadowa
14:30–16:00 – Moduł 9: Praktyczne aspekty dietetyki zrównoważonej
- Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w dietetyce.
- Analiza przypadków i wdrażanie ekologicznych rozwiązań.
- Zielone umiejętności: Redukcja marnowania żywności.
16:00–17:30 – Moduł 10: Konsultacje dietetyczne
- Prowadzenie skutecznych konsultacji.
17:30–18:00 –Egzamin – Walidacja
Szkolenie kończy się walidacją przeprowadzoną przez osobę wyznaczoną do tego celu. Certyfikat zostanie wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji, tj. Fundacja My Personality Skills, co potwierdzi zdobycie wymaganych kwalifikacji.
----------------------------------
Zielone kompetencje, które uzyska uczestnik szkolenia:
- Tworzenie ekologicznych jadłospisów:
- Umiejętność komponowania planów żywieniowych z wykorzystaniem lokalnych i sezonowych produktów.
- Wdrażanie zasad zrównoważonego odżywiania, redukujących ślad węglowy i wpływ na środowisko.
- Zasobooszczędność w dietetyce:
- Ograniczanie odpadów żywnościowych poprzez odpowiednie planowanie diety.
- Efektywne wykorzystanie składników odżywczych przy minimalizacji strat.
- Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju:
- Integracja praktyk niskoemisyjnych i zasobooszczędnych w codziennej pracy dietetyka.
- Promowanie żywienia opartego na roślinach i zrównoważonym rolnictwie.
- Świadomość ekologiczna:
- Zrozumienie wpływu diety na środowisko naturalne, w tym znaczenia diety niskoemisyjnej.
- Propagowanie świadomego podejścia do wyborów żywieniowych u klientów.
- Promowanie zdrowia i ochrony środowiska:
- Umiejętność edukacji klientów w zakresie zdrowego i ekologicznego odżywiania.
- Wskazywanie korzyści zdrowotnych i środowiskowych wynikających z ograniczenia przetworzonych produktów.
- Analiza i minimalizacja śladu węglowego:
- Wdrażanie zasad ograniczania emisji gazów cieplarnianych w dietach klientów.
- Optymalizacja wyborów produktów o niskim wpływie na środowisko.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), takich jak ChatGPT, do analizy diet i planowania jadłospisów przyjaznych środowisku.
- Automatyzacja procesów analitycznych i planowania dietetycznego z myślą o efektywności zasobowej.
- Odpowiedzialność społeczna w pracy dietetyka:
- Propagowanie odpowiedzialności społecznej w zakresie zdrowego i zrównoważonego odżywiania.
- Wspieranie zielonej gospodarki przez promowanie odpowiedzialnej konsumpcji żywności.
- Komunikacja proekologiczna:
- Skuteczne argumentowanie i przekonywanie klientów do wyborów ekologicznych w diecie.
- Promowanie zasad zrównoważonego odżywiania jako elementu budowania zdrowego stylu życia.
- Praktyczne zarządzanie dietami zgodnymi z ekologią:
- Rozwiązywanie problemów żywieniowych klientów z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.
- Planowanie działań edukacyjnych i kampanii zwiększających świadomość klientów na temat wpływu diety na środowisko.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), takich jak ChatGPT, do analizy diet i planowania jadłospisów przyjaznych środowisku.
- Automatyzacja procesów analitycznych i planowania dietetycznego z myślą o efektywności zasobowej.
- Korzystanie z aplikacji mobilnych do monitorowania postępów klientów i redukcji śladu węglowego.
----------------------
- Elastyczność harmonogramu: Ze względu na indywidualne tempo pracy uczestników oraz różnice w czasie wykonywania poszczególnych zabiegów, możliwe są niewielkie modyfikacje w rozkładzie czasowym zajęć.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min
- Jednostki dydaktyczne: Szkolenie prowadzone jest w oparciu o jednostki dydaktyczne. Z tego powodu może wystąpić różnica między łączną liczbą godzin podaną w polu "Liczba godzin usługi" a czasem wykazanym w szczegółowym harmonogramie.
- Przerwy są wliczonę w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji w zawodzie: "Dietetyka i suplementacja z elementami zrównoważonego rozwoju"
- 80% czasu trwania usługi stanowią zajęcia praktyczne, co pozwala uczestnikom na zdobycie realnych umiejętności i doświadczenia w wykonywaniu zabiegów, każdy moduł prowadzony jest w formie praktyczno-teoretycznej - z naciskiem na praktykę.
- Proces walidacji uczestników jest niezależny od procesu szkoleniowego. Osoba prowadząca szkolenie nie bierze udziału w ocenie swoich kursantów w zakresie, którego nauczała. Końcową walidację przeprowadza inna, niezależna osoba.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wprowadzenie do szkolenia (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Wprowadzenie do dietetyki i fizjologii metabolicznej (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Manipulacja makroskładnikami i znaczenie regeneracji (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Pzerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Mikroskładniki, antyoksydanty i ich rola w zdrowiu (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Tworzenie spersonalizowanych planów żywieniowych (praktyka) (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Podsumowanie dnia pierwszego i wprowadzenie do dnia drugiego (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Systemy żywieniowe i dieta roślinna (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Przewa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Suplementacja wspierająca organizm (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Dodatki do diety i ich znaczenie (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Symulacje konsultacji dietetycznych (praktyka) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Podsumowanie poprzednich dni i wprowadzenie do dnia trzeciego (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Dieta a odporność i zdrowie jelit (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Nowoczesne technologie w dietetyce (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Praktyczne aspekty dietetyki zrównoważonej (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Konsultacje dietetyczne i podsumowanie (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Egzamin - Walidacja (test, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
- W tym koszt walidacji brutto125,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto125,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Martyna Zielińska
Obecnie pracuje w firmie FITELITE oraz prowadzi własny gabinet MZ Dietetyka, oferując indywidualne konsultacje i spersonalizowane plany żywieniowe. Jej misją jest wspieranie pacjentów w osiąganiu celów zdrowotnych poprzez profesjonalną opiekę dietetyczną i edukację żywieniową. Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach branżowych, co pozwala jej stosować najnowsze, sprawdzone metody wspierające zdrowie pacjentów.
Jako trenerka przeprowadziła ponad 300 godzin szkoleniowych. Kluczowe kwalifikacje i doświadczenie prowadzącego zostały zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat. Trener stale podnosi swoje kwalifikacje, zdobywając nowe umiejętności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które obejmują zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne. W skład zestawu wchodzą:
- Szczegółowe skrypty szkoleniowe – zawierające wiedzę teoretyczną dotyczącą marketingu internetowego w social mediach
- Certyfikat ukończenia szkolenia – potwierdzający zdobycie nowych kwalifikacji, który może być cennym dodatkiem do CV.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli dostęp do kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do samodzielnej pracy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
-
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania usługi szkoleniowej na poziomie 70 i 80 % jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa: art. 43 ust.1 pkt 29 lit.c ustawy o VAT oraz §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015, poz. 736)
------
Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Miejsce realizacji usługi: on-line.
Szkolenie będzie przeprowadzane za pośrednictwem platformy ZOOM.
Wymagania sprzętowe:
- Komputer, bądz laptop z aktualną przeglądarką internetową (polecany chrom) - wymagania sprzętowe: Dual Core 2Ghz lub wyższy, 4gb ram (zalecane)
- Smartfon, bądź tablet z systemem Android/iOS (wymagane pobranie aplikacji ZOOM)
- Słuchawki/Głośniki
- Mikrofon
- Dostęp do intenetu o preferowanej szybkości min. 1 MB/s
Dolączenie do szkolenia następuje poprzez kliknięcie w przesłany link (dostępny tylko i wyłącznie na czas trwania szkolenia), czas trwania szkolenia przedstawiony jest w harmonogramie.