Nowy Marketing - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Nowy Marketing - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek stanowi doskonałą kontynuację kształcenia dla:
- właścicieli biznesów, którzy chcą poznać i zrozumieć narzędzia digital marketingu
- managerów marketingu, specjalistów ds. marketingu i reklamy, grafików (również freelancerów) itp. – chcących poszerzyć i ustematyzować swoją wiedzę i umiejętności
- osób, które chcą przebranżowić się w kierunku marketingu internetowego
- absolwentów różnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwenci nabywają umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej oraz nowych technologii i ich wpływu na marketing.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowanie strategii marketingowej dla danej marki z uwzględnieniem poznanych metod i narzędzi. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie analizy w Google Analytics. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Zbudowanie efektywnej kampanii reklamowej w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy (168 godzin dydaktycznych po 45 min.). Zajęcia są realizowane w trakcie 11 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.8.00 – 17.00 ).
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany formy zajęć 24 h przed rozpoczęciem danego spotkania.
W harmonogramie studiów uwzględniono przerwy między zajęciami, które trwają od 5 do 30 minut.
Szczegółowy program studiów:
- Strategia marketingowa - analityka, projektowanie grupy docelowej, cele
- Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej
- Tradycyjne formy marketingu internetowego - Google Ads, PPC (warsztaty narzędziowe)
- Strategie e-mail marketingu i automatyzacji dla marketerów
- Analiza danych w Internecie - Google Analytics
- Współczesne narzędzia analityczne dla marketingu
- Netnografia: badanie społeczności online i analiza danych digital
- Video Marketing w budowaniu marki online
- Influencer Marketing jako narzędzie kreacji marki
- Wdrażanie stron i aplikacji dla marketerów
- Wprowadzenie do projektowania doświadczeń użytkownika (UX/UI)
- Projektowanie graficzne dla marketerów
- Tworzenie landing page'y warsztat z landingi.com
- Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Optymalizacja dla wyszukiwarek: strategie i taktyki SEO
- Design Thinking w praktyce
- Organizacja pracy w marketingu: efektywne zarządzanie zadaniami i procesami
- Metody public relations w Internecie
- Social media w marketingu B2B
- Social media w marketingu B2C
- Warsztaty strategiczne
- Warsztaty z analizy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Młynarczyk
Konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.
Karolina Wójtowicz-Mielnicka
W jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.
W codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.
Od 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.
Szymon Głogowski
Trener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych.
W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.
Jak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni w formie prezentacji, plików pdf, jpg, etc. lub przesyłane na maila uczelnianego.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Warunkiem uczestnictwa jest:
- zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
- podpisanie umowy online oraz
- dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Informacje dodatkowe
Zapraszam na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/marketing-i-technologie/digital-marketing-online/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe to sprawny komputer, telefon typu smartphone i dostęp do Internetu.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - nie określamy.
Niezbędne oprogramowanie - nie wymagamy.
Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
Zajęcia realizowane w formie zdalnej odbywają się przy użyciu platformy GOOGLE MEET lub ZOOM.
Adres
Adres
Zajęcia w formie zdalnej będą realizowane przy wykorzystaniu platformy Zoom oraz Google Meet.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe