Szkolenie: JAK SKUTECZNIE SOBIE RADZIĆ ZE STRESEM I WYPALENIEM ZAWODOWYM W DOBIE CYFRYZACJI
Szkolenie: JAK SKUTECZNIE SOBIE RADZIĆ ZE STRESEM I WYPALENIEM ZAWODOWYM W DOBIE CYFRYZACJI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy narażeni na stres w cyfrowym środowisku, menedżerowie, specjaliści HR, osoby pracujące zdalnie, przedsiębiorcy, oraz wszyscy, którzy chcą opanować techniki radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w dobie cyfryzacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do efektywnego radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w erze cyfryzacji. Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat źródeł stresu, mechanizmów wypalenia oraz nauczy się stosować praktyczne techniki i narzędzia do zarządzania stresem, zapobiegania wypaleniu oraz budowania odporności psychicznej w środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektywnie radzi sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia stresu i wypalenia zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje źródła stresu w środowisku pracy, szczególnie w kontekście cyfryzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje objawy i mechanizmy wypalenia zawodowego u siebie i innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie ze stresem, takie jak techniki relaksacyjne, zarządzanie czasem, czy asertywna komunikacja. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje technologie do zarządzania stresem i wspierania zdrowia psychicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania mające na celu poprawę dobrostanu psychicznego w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Organizuje swój czas pracy w sposób minimalizujący stres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do tematu i test początkowy
- stres i jego konsekwencje
- Jak cyfryzacja wpływa na naszą codzienną pracę i poziom stresu
- Źródła stresu w pracy
- Rola technologii
- Psychologiczne aspekty stresu
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Rola technologii w zarządzaniu stresem
- Praca zespołowa i wsparcie w pracy
- Podsumowanie i zastosowanie wiedzy
Dzień drugi
- Wypalenie zawodowe- definicja i objawy
- Wypalenie zawodowe
- Mechanizmy wypalenia zawodowego i ich identyfikacja
- Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym w dobie cyfryzacji
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
- Praktyczne ćwiczenia
- Podsumowanie i plan działania
- Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby.
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do tematu i test początkowy | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 stres i jego konsekwencje Jak cyfryzacja wpływa na naszą codzienną pracę i poziom stresu | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Źródła stresu w pracy Rola technologii | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Psychologiczne aspekty stresu | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Techniki radzenia sobie ze stresem | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Rola technologii w zarządzaniu stresem | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Praca zespołowa i wsparcie w pracy | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podsumowanie i zastosowanie wiedzy | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Wypalenie zawodowe- definicja i objawy | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Wypalenie zawodowe w branży gastronomicznej | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Mechanizmy wypalenia zawodowego i ich identyfikacja | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym w dobie cyfryzacji | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Zapobieganie wypaleniu zawodowemu | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Praktyczne ćwiczenia | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie i plan działania | Prowadzący Sylwia Dudzik-Lorisz | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 166,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 166,60 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dudzik-Lorisz
Ukończyła szereg kursów i szkoleń z zakresu psychologii, programów pomocy psychologicznej, pracy z nastolatkami w podejściu Gestalt, pozytywnej dyscypliny i wielu innych. Jest czynnym terapeutą środowiskowym. Prowadzi prywatny gabinet psychoterapii i rozwoju. Pracowała także z dziećmi z niepełnosprawnością.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!