Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie (II).
Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie (II).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Na szkolenie zapraszamy psychologów, logopedów, pedagogów specjalnych, nauczycieli, specjalistów, rodziców, studentów, terapeutów w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz osoby pracujące z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, którzy chcą aktywnie wspierać rozwój motoryczny i społeczny dzieci.
Usługa adresowana także dla uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji06-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia treningu umiejętności społecznych oraz terapii ręki w gabinecie psychologa, pedagoga czy przez nauczycieli i logopedów z odpowiednimi kwalifikacjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzi terapię umiejętności społecznych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje organizację spotkań z dziećmi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dobór grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Określa poziom empatii u dzieci. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje relację opartą na zaufaniu i wsparciu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi edukację dziecka w rozwoju w aspekcie terapii ręki i treningu umiejętności społecznych. | Kryteria weryfikacji Organizuje przeprowadzenie diagnozy funkcjonalnej u dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Ocenia poziom umiejętności społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje indywidualne plany terapeutyczne, które uwzględniają potrzeby dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje metody pracy do wieku i potrzeb dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się psychologicznymi aspektami do pracy w gabinetach pedagogów, nauczycieli oraz logopedów. | Kryteria weryfikacji Prowadzi współpracę z zespołem terapeutycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Organizuje współpracę z zespołem interdyscyplinarnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Motywuje dziecko i rodzica do pracy w domu nad określonymi potrzebami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dokumentuje wyniki terapii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje programy terapeutyczne na podstawie wyników i opinii rodziców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do psychologów, logopedów, pedagogów specjalnych, nauczycieli, specjalistów, rodziców, studentów, terapeutów w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz osoby pracujące z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, którzy chcą aktywnie wspierać rozwój motoryczny i społeczny dzieci.
Szkolenie składa się z 53 godzin zegarowych, w które wliczone są przerwy. Przerwy wliczają się do części merytorycznej szkolenia. Służą one również do wymiany doświadczeń oraz pytań do trenerów (dyskretnych, które nie mogą być poruszone na forum publicznym). Szczegóły w harmonogramie godzinowym szkolenia.
Program szkolenia
Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie?
Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację.
Komunikacja w sytuacjach społecznych.
Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami.
Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka.
Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym.
Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie.
Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych.
Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę.
Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych:
Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy.
Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne.
Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych
Rozwijanie kompetencji interpersonalnych
Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych.
Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej.
Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym.
Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym.
Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię.
Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników
Omówienie nabytych umiejętności.
Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej.
Podsumowanie, wymiana poglądów/doświadczeń.
Szkolenie z elementami ćwiczeń, rozmów na żywo, testach, wykładach, prezentacje, współdzieleniu ekranu, ankietach.
Na koniec szkolenia przeprowadzona zostanie walidacja.
Metoda walidacji:
Obserwacja w warunkach symulowanych.
Usługa adresowana także dla uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Moduł 1: Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie? WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 MODUŁ I: C.D. WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 MODUŁ 2: Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 MODUŁ 2: C.D. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 MODUŁ 3: Komunikacja w sytuacjach społecznych. ĆWICZENIA | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 MODUŁ 3: C.D. CHAT | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 MODUŁ 4: Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami. WYKŁAD | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 MODUŁ 4: C.D. WSPÓŁDZIELENIE EKRANU ORAZ TESTY. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 MODUŁ 5: Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka. WYKŁAD | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 MODUŁ 6: Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym. WYKŁAD | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 MODUŁ 7: Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie. WYKŁAD ORAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 MODUŁ 8: Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych. WYKŁAD | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 MODUŁ 9: Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę. PREZENTACJA. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 MODUŁ 10: Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych: Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy. WYKŁAD. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Moduł 11: Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Moduł 12: Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Moduł 13: Rozwijanie kompetencji interpersonalnych Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych. ĆWICZENIA OAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Przerwa | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:50 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Moduł 14: Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej. WYKLAD. | Prowadzący Justyna Maciejwska | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Moduł 15: Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym. WYKŁAD ORAZ ĆWICZENIA. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Moduł 16: Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Moduł 16: C.D. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Moduł 17: Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię. WYKŁAD ORAZ TESTY. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Moduł 18: Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników. PREZENTACJA ORAZ ROMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Moduł 19: Omówienie nabytych umiejętności. CHAT ORAZ TESTY. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Moduł 20: Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej. ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja. Metody Walidacji: Obserwacja w warunkach symulowanych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 360,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wójcik
Agniszka Besser-Krysiak
Małgorzata Kowalska
Justyna Maciejwska
TUS pracujący w szkole specjalnej, szkole integracyjnej z uczniami
niepełnosprawnymi w stopniu lekkim, umiarkowanym, głębokim oraz spektrum autyzmu. Wieloletnia praca (20 lat) z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,wymusza ciągłą pracę nad sobą, poszukiwanie nowych metod i form pracy.
Swoją wiedze i doświadczenie wykorzystuje również jako wolontariusz w domu starców, fundacji działających na rzecz dzieci z problemami w nauce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- Prezentacja PDF z najważniejszymi informacjami prezentowanymi podczas szkolenia.
- Karty konwersacji, karty uczuć i emocji, karty dialogów, dokończ zdanie, „narzędziownik” przyjaciela, gra planszowa – emocje.
- Skrypt Terapeuty Ręki
- Scenariusze TUS dla psychologa, pedagoga i nauczyciela
- Scenariusze terapii ręki dla psychologa
- Konspekty
- E-podręczniki
Informacje dodatkowe
Poznanie sposobów na:
- Wprowadzenie treningu umiejętności społecznych w gabinecie psychologa, pedagoga i nauczyciele
- Rozwijanie rozumienia sytuacji społecznych u uczniów,
- Budowanie umiejętności komunikacyjnych,
- Wzmocnienie motoryki małej i duże - co przyczynia się do poprawy koncentracji i uwagi
- Radzenie sobie z deficytami w zakresie nieprawidłowego chwytu, brzydkiego charakteru pisma
- Redukcję lęku, szczególnie w sytuacjach, gdy dziecko odczuwa niepewność związaną z nowymi zadaniami wymagającymi precyzji ruchów dłoni.
- Wzmocnienie poczucia kontroli - pacjenci uczestniczący w terapii ręki często odzyskują poczucie kontroli nad swoim życiem i zdrowiem.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój (umowa ramowa nr RR.0716.419.2024, dotycząca realizacji i rozliczania Usług z wykorzystaniem bonów elektronicznych w ramach Projektu Kierunek-Rozwój).
Usługa adresowana także dla uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie online.
Wymagania techniczne:
Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik
-minimalna prędkość łącza:512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to Microsoft Teams.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia