Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty praktyczne z analizą rzeczywistych przykładów, wspólnym rozwiązywaniem sytuacji budzących wątpliwości oraz wymianą doświadczeń. Certyfikowane szkolenie
Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty praktyczne z analizą rzeczywistych przykładów, wspólnym rozwiązywaniem sytuacji budzących wątpliwości oraz wymianą doświadczeń. Certyfikowane szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do pracowników instytucji publicznych odpowiedzialnych za proces zamówień publicznych oraz innych osób zaangażowanych w dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego:
- Urzędników sektorów zamówień publicznych i działów zakupów w instytucjach rządowych i samorządowych.
- Pracowników jednostek sektora publicznego odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych.
- Osoby pełniące funkcje wewnętrzne kontrolujące zgodność procedur zamówień publicznych.
- Osoby odpowiedzialne za ocenę ofert i wybór dostawców w procesie zamówień publicznych
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nabycia kompetencji w zakresie procesu dokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przekazanie praktycznych narzędzi i wskazówek dotyczących skutecznego dokumentowania postępowania.
Podniesienie świadomości uczestników na temat kluczowych aspektów prawnych i procedur związanych z zamówieniami publicznymi.
Zwiększenie umiejętności uczestników w zakresie przygotowywania kompletnych i zgodnych z wymaganiami dokumentów.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- rozpoznaje podstawowe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych i informacji niejawnych w kontekście zamówień publicznych. - objaśnia kluczowe pojęcia i zasady dotyczące dokumentowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. - rozpoznaje znaczenie kompletności, poprawności i zgodności dokumentacji z przepisami prawa. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- wskazuje akty prawne dotyczące ochrony danych osobowych (np. RODO) oraz informacji niejawnych (np. ustawa o ochronie informacji niejawnych) stosowane w zamówieniach publicznych, - opisuje etapy dokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - analizuje przykładową dokumentację pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- Weryfikacja zgodność dokumentów z wymaganiami prawnymi i proceduralnymi. - Prawidłowe przygotowanie, ocenienie i uporządkowanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - Weryfikacja zgodności dokumentów z wymaganiami prawnymi i proceduralnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia- reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1:
Godz.09:00-09.10 - PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz.09:10-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
1.Wprowadzenie do dokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2.Wpływ prawnych wymagań dokumentacji na proces zamówień publicznych
3.Rola kompletnych i zgodnych dokumentów w zapewnieniu przejrzystości i uczciwości postępowania
4.Kluczowe dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5.Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
6.Formularze ofertowe i oświadczenia
7.Protokoły i sprawozdania
8.Wymagania formalne dokumentacji
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
9.Terminy i kolejność składania dokumentów
10.Poprawność i kompletność dokumentów
11.Podpis elektroniczny i jego znaczenie
12.Praktyczne aspekty dokumentowania
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-15:00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
13.Organizacja i archiwizacja dokumentów
14.Sposoby udostępniania informacji
15.Zarządzanie zmianami w dokumentacji
Dzień 2:
Godz.09:00-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
1.Prawne aspekty dokumentowania postępowania
2.Zgodność z przepisami prawa zamówień publicznych
3.Ochrona danych osobowych w dokumentacji
4.Zagadnienia związane z ochroną informacji niejawnych
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5.Analiza i ocena dokumentacji
6.Kryteria oceny dokumentów
7.Weryfikacja zgodności dokumentów z wymaganiami
8.Identyfikacja potencjalnych ryzyk i błędów
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
9.Doskonalenie umiejętności pisania dokumentów
10.Precyzyjne i jasne formułowanie treści
11.Unikanie nadmiernych formalizmów i niejasności
12.Wykorzystanie narzędzi wspomagających redakcję dokumentów
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-14:40 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
13.Studium przypadków i praktyczne ćwiczenia
14.Analiza rzeczywistych dokumentów zamówień publicznych
15.Praktyczne zadania związane z przygotowaniem dokumentacji.
Godz. 14.40 - 14:50 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 14:50 - 15:00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1.Wprowadzenie do dokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 5.Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 9.Terminy i kolejność składania dokumentów | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 13.Organizacja i archiwizacja dokumentów | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 1.Prawne aspekty dokumentowania postępowania | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 5.Analiza i ocena dokumentacji | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 9.Doskonalenie umiejętności pisania dokumentów | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 13.Studium przypadków i praktyczne ćwiczenia | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Łukaszewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.