Zamówienia publiczne dla zaawansowanych - warsztaty szkoleniowe. Kompendium obowiązujących przepisów - Nowa Ustawa PZP. Certyfikowane szkolenie
Zamówienia publiczne dla zaawansowanych - warsztaty szkoleniowe. Kompendium obowiązujących przepisów - Nowa Ustawa PZP. Certyfikowane szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej z wieloletnią praktyką w realizacji zamówień;
-zaawansowani specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy i innych jednostkach podlegających reżimowi pzp;
-zaawansowani specjaliści ds. ofertowania w firmach uczestniczących w postępowaniach opartych o prawo zamówień publicznych po stronie Wykonawcy
-wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych na poziomie zaawansowanym, w tym audytorzy i pracownicy do spraw kontroli zamówień. - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nabycia kompetencji w zakresie realizacji zamówień publicznych. Szkolenie jest profesjonalnym kompendium praw i obowiązków leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego.Warsztaty praktyczne pozwolą Uczestnikom zapoznać się z zagrożeniami i korzyściami wynikającymi z udziału w rynku zamówień publicznych. Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach zaawansowanych, które chcą zdobyć pogłębić swoją wiedzę w zakresie przygotowani.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- sporządza plan postępowań oraz jak prawidłowo go aktualizować. - objaśnia zasady zawierania i zmiany umów w zamówieniach publicznych. - rozróżnia procedury obowiązują przy przygotowaniu oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- Wskazuje niezbędne elementy planu postępowań, takie jak: przedmiot zamówienia, orientacyjną wartość, tryb postępowania i planowany termin. - Opisuje sytuacje, w których można dokonać zmiany umowy, oraz przedstawia dopuszczalne podstawy takich zmian (np. art. 455 PZP). - Opisuje kryteria oceny ofert i sposób ich stosowania (np. cena, jakość, termin realizacji). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- Tworzy i analizuje warunki udziału w postępowaniu. -Sporządza umowy i dokonywać ich modyfikacji zgodnie z obowiązującym prawem. - stosuje w praktyce nowe regulacje wynikające z aktualizacji prawa zamówień publicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- Analizuje przedstawione warunki udziału pod kątem ich zgodności z aktualnym stanem prawnym. - Stosuje właściwe odniesienia do orzecznictwa i interpretacji UZP. - Wdraża nowe regulacje w dokumentacji postępowania (np. w SIWZ, ogłoszeniu, umowie). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Kryteria weryfikacji - dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia- reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Godz.09:00-09.10 - PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz.09:10-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
1. Zasady udzielania zamówień publicznych - przykłady konkretnych problemów i poszukiwanie rozwiązań.
2. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia:
Plan postępowań i jego aktualizacja.
Szacowanie wartości zamówienia.
Elementy opisu przedmiotu zamówienia.
Warunki udziału stawiane Wykonawcom.
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia.
4. Specyfikacja warunków zamówienia oraz opis potrzeb i wymagań.
Elementy istotne SWZ.
Opracowywanie SWZ.
Pytania do SWZ oraz udzielanie wyjaśnień .
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5. Tryby udzielania zamówień – identyfikacja błędów w realizacji konkretnej procedury.
tryb podstawowy – trzy warianty
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Zamówienie z wolnej ręki.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne.
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-15:00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
6. Przygotowanie oferty.
Przygotowywanie oferty- praktyczne ćwiczenia.
Sprawdzanie zgodności oferty z SWZ- praktyczne ćwiczenia.
7. Procedura wyboru najkorzystniejszej oferty - praktyczne ćwiczenia, praca grupowa.
Dzień 2
Godz.09:00-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
8. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- kwestie proceduralne.
Zmiana umowy – katalog możliwości wprowadzania zmian – klasyfikacja - praktyczne ćwiczenia.
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
9. Środki ochrony prawnej.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze.
Przygotowujemy odwołanie .
Posiedzenie, rozprawa.
Skarga do sądu
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
10. Elektronizacja zamówień publicznych – przypomnienie najważniejszych kwestii.
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-14:40 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
11. Podsumowanie najistotniejszych zmian w zakresie nowego prawa zamówień publicznych.
Godz. 14.40 - 14:50 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 14:50 - 15:00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 12-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie dydaktycznej (45min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1. Zasady udzielania zamówień publicznych - przykłady konkretnych problemów i poszukiwanie rozwiązań. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 5. Tryby udzielania zamówień – identyfikacja błędów w realizacji konkretnej procedury. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 6. Przygotowanie oferty. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 8. Umowa w zamówieniach publicznych. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 9. Środki ochrony prawnej. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 10. Elektronizacja zamówień publicznych – przypomnienie najważniejszych kwestii. | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 11. Podsumowanie najistotniejszych zmian w zakresie nowego prawa zamówień publicznych | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Andrzej Łukaszewicz | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 463,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Łukaszewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.