Doctor of Business Administration (DBA) (stacjonarnie - Warszawa)
Doctor of Business Administration (DBA) (stacjonarnie - Warszawa)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Doctor of Business Administration (DBA) to studia podyplomowe potwierdzające najwyższe kwalifikacje menedżerskie, skierowane do doświadczonych menedżerów wysokiego szczebla oraz ludzi biznesu. Zaprojektowane zostały dla ambitnych menedżerów w celu wykorzystania wiedzy teoretycznej i praktycznej dla dalszego rozwoju kariery i własnych talentów, zwiększając ich wartość na rynku pracy.
Na studiach Doctor of Business Administration (DBA) rozwija się wysoki poziom niezależnego i krytycznego myślenia oraz jest nauka jak wykorzystać swoje rozległe i indywidualne osiągnięcia zawodowe w zarządzaniu w wielodyscyplinarnym środowisku biznesu.
Moduły programu studiów Doctor of Business Administration (DBA) oparte są na konkretnych potrzebach praktyki menedżerskiej, realizowane przez wybitnych specjalistów (praktyków) z Polski i zagranicy.
Absolwenci studiów Doctor of Business Administration (DBA) zyskują przewagę konkurencyjną i zwiększają swoją wartość oraz atrakcyjność na rynku pracy.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych profesjonalnej kadrze zarządzającej, a także solidnych podstaw teoretycznych w zakresie nowoczesnego zarządzania oraz najlepszych praktyk biznesowych. Szczególny nacisk położony będzie na kompetencje interpersonalne i umiejętności przywódcze, wsparte solidną wiedzą z zakresu strategii zarządczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. DBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Media, Informacja i Dezinformacja w zarządzaniu
9 godzin dydaktycznych
2. Zarządzanie personal brandingiem i SoMe w dobie AI
9 godzin dydaktycznych
3. Cykl Życia Organizacji a Zrównoważony Rozwój
18 godzin dydaktycznych
4. AI & Compliance Lab: analityka biznesowa, bliźniaki cyfrowe, uczenie maszynowe, nowe technologie i zgodność z normami prawymi
18 godzin dydaktycznych
5. Design Thinking
18 godzin dydaktycznych
6. Zarządzanie strategiczne
18 godzin dydaktycznych
7. Memoriałowa sprawozdawczość finansowa - podejście praktyczne
18 godzin dydaktycznych
8. Komunikacja kryzysowa. Analiza przypadków
18 godzin dydaktycznych
9. Prototypowania przyszłości.
18 godzin dydaktycznych
10. Wizerunek osobisty, sztuka wystąpień publicznych
18 godzin dydaktycznych
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Media, Informacja i Dezinformacja w zarządzaniu | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Zarządzanie personal brandingiem i SoMe w dobie AI | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Cykl Życia Organizacji a Zrównoważony Rozwój | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Cykl Życia Organizacji a Zrównoważony Rozwój | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 AI & Compliance Lab: analityka biznesowa, bliźniaki cyfrowe, uczenie maszynowe, nowe technologie i zgodność z normami prawymi | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 AI & Compliance Lab: analityka biznesowa, bliźniaki cyfrowe, uczenie maszynowe, nowe technologie i zgodność z normami prawymi | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Design Thinking | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Design Thinking | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Zarządzanie strategiczne | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Zarządzanie strategiczne | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto14 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto14 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto80,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto80,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Jarota
Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.
David Kalisz
Autor licznych artykułów naukowych w zakresie strategii, dysertacja w dziedzinie mediów elektronicznych.
Wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia z ekonomii, strategii i zarządzania projektami, także na studiach MBA we współpracy z uczelniami zagranicznymi, m.in. Institute of Management Technology (Indie) i Tiffin University (USA). Naukowo, sprawuje opiekę merytoryczną nad specjalnością International Business w Collegium Civitas. Od 2011 do 2016 związany z TVP SA.
Mateusz Panek
Doświadczony wykładowca akademicki Paris School of Business, a także w Polsce
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały udostępnione przez wykładowców
Warunki uczestnictwa
Wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier lub magister)
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku Master of Business Administration
5 letni staż na stanowisku kierowniczym
Adres
Adres
Usługa będzie przeprowadzona w sposób zdalny (on-line) z trenerem prowadzącym zajęcia na żywo, w czasie rzeczywistymi i transmitowana za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu , który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z Uczestnikami przebywających w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym.
Każdy z uczestników usługi otrzymuje przed rozpoczęciem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi realizowanej usługi zdalnej. Usługa będzie rejestrowana w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania usługi po jego realizacji, na okres 6 miesięcy w celu utrwalania efektów uczenia się. Zapisując się na usługę wyrażana jest zgoda na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe