Kurs -Język Hiszpański - Poziom B1 + EGZAMIN.
Kurs -Język Hiszpański - Poziom B1 + EGZAMIN.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do wszystkich osób powyżej 18 roku życia, które chcą nabyć kwalifikacje w zakresie posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie B1.
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji10-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi51
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Kurs -Język Hiszpański - Poziom B1 + EGZAMIN." przygotowuje uczestników po zakończeniu kursu do samodzielnego formułowania zdań i pytań oraz tworzenia notatek i wiadomości na poziomie B1, które są przydatne w codziennych interakcjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąsystemu fonetycznego języka hiszpańskiego, słownictwa i struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, relacji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie) oraz wiedzą na temat zachowań socjokulturowych na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Pojmuje sens wypowiedzi, poleceń, próśb, pytań oraz informacji dotyczących osób, numeru telefonu, adresu, ceny, godziny. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Czyta ze zrozumieniem teksty z życia codziennego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, np. umawia się na spotkanie,opowiada o filmach,mówi o przeszłości, opowiada o pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opisuje zdaniami np. swoją pracę, przyszłość, oglądany film. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Rozwija swoje umiejętności | Kryteria weryfikacji Prowadzi analizę swoich mocnych i słabych stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Optymalnie dobiera typ i formę dokształcania do przeprowadzonej analizy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInstytut Cervantesa w Krakowie
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoInstytut Cervantesa w Krakowie
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
PROGRAM HISZPAŃSKI B1
Lp. | Nazwa zajęć |
1. | Pretest |
Unidad 1 - ¿Qué te pasa? - Expresar el estado físico o de ánimo, Expresar opinión y preferencias sobre la prensa actual. - czat na żywo | |
2. | Unidad 1 -¿Qué te pasa? - Escribir relatos en el pasado relacionando las acciones y circunstancias en las que ocurren. , Escribir una noticia. - czat na żywo |
Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Hablar del carácter y de la personalidad en el presente y en el pasado. - czat na żywo | |
3. | Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Expresar cambios en la personalidad. Relacionar acontecimientos en el pasado. - czat na żywo |
Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Hablar de relaciones personales y familiares. - czat na żywo | |
4. | Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Escribir una carta informal Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Contar anécdotas en el pasado. - czat na żywo |
Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Hacer predicciones sobre el futuro. - czat na żywo | |
5. | Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Hacer promesas. Aconsejar y pedir consejo. Hacer suposiciones sobre el presente. Hacer peticiones (fórmulas de cortesía). - czat na żywo |
Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Dar instrucciones. Hablar sobre las tareas domésticas. - czat na żywo | |
6. | Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Comprender una receta de cocina. Describir la elaboración de un plato. - czat na żywo |
Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Hacer valoraciones sobre la comida. - czat na żywo | |
7. | Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Dar consejos. Escribir una reclamación. - czat na żywo |
Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Hablar del estado de ánimo y del estado de salud. - czat na żywo | |
8. | Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Describir los síntomas de una enfermedad. Hacer valoraciones. - czat na żywo |
Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Aconsejar y pedir consejo. - czat na żywo | |
9. | Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Aceptar o rechazar un consejo. Expresar deseos. Hacer una consulta en un foro. - czat na żywo |
Unidad 6 - Cambia de canal - Hablar sobre los medios de comunicación. - czat na żywo | |
10. | Unidad 6 - Cambia de canal - Hacer valoraciones. Hablar sobre adicciones - czat na żywo |
Unidad 6 - Cambia de canal - Opinar sobre los programas de televisión. - czat na żywo | |
11. | Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar acuerdo y desacuerdo. • Expresar quejas. - czat na żywo |
Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. • Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo | |
12. | Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. • Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo |
Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. • Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo | |
13. | Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Describir condiciones laborales. - czat na żywo |
Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Comprender ofertas de empleo. - czat na żywo | |
14. | Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Hablar de factores de un trabajo ideal. - czat na żywo |
Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Escribir una carta de solicitud de empleo y un currículum vitae. - czat na żywo | |
15. | Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Escribir una carta de solicitud de empleo y un currículum vitae. - czat na żywo |
Powtórzenie materiału - czat na żywo | |
16 | Powtórzenie materiału - czat na żywo |
Posttest |
2.WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ PRZEPROWADZONA PRZEZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
Szkolenie realizowane będzie 2 x w tygodniu w poniedziałek i środę w godzinach 17.00 - 19.30.
Szkolenie trwa 51 godziny dydaktyczne, z czego na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca 2 h dydaktyczne.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowaniewarunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Dodatkowo w trakcie szkolenia przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A2.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 49 Pretest | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 49 Unidad 1 - ¿Qué te pasa? - Expresar el estado físico o de ánimo, Expresar opinión y preferencias sobre la prensa actual. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 49 Unidad 1 - ¿Qué te pasa? - Expresar el estado físico o de ánimo, Expresar opinión y preferencias sobre la prensa actual. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 49 Unidad 1 -¿Qué te pasa? - Escribir relatos en el pasado relacionando las acciones y circunstancias en las que ocurren. , Escribir una noticia. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 49 Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Hablar del carácter y de la personalidad en el presente y en el pasado. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 49 Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Expresar cambios en la personalidad. Relacionar acontecimientos en el pasado. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 49 Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Hablar de relaciones personales y familiares. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 49 Unidad 2 - ¡Qué bien me caes! - Escribir una carta informal Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Contar anécdotas en el pasado. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 49 Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Hacer predicciones sobre el futuro. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 49 Unidad 3 - ¿Cómo seremos en el futuro? - Hacer promesas. Aconsejar y pedir consejo. Hacer suposiciones sobre el presente. Hacer peticiones (fórmulas de cortesía). - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 49 Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Dar instrucciones. Hablar sobre las tareas domésticas. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 49 Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Comprender una receta de cocina. Describir la elaboración de un plato. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 49 Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Hacer valoraciones sobre la comida. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 49 Unidad 4 - Echa sal y pimienta - Dar consejos. Escribir una reclamación. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 49 Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Hablar del estado de ánimo y del estado de salud. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 49 Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Describir los síntomas de una enfermedad. Hacer valoraciones. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 49 Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Aconsejar y pedir consejo. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 49 Unidad 5 - ¡Que te mejores! - Aceptar o rechazar un consejo. Expresar deseos. Hacer una consulta en un foro. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Hablar sobre los medios de comunicación. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Hacer valoraciones. Hablar sobre adicciones - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Opinar sobre los programas de televisión. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar acuerdo y desacuerdo. Expresar quejas. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 49 Unidad 6 - Cambia de canal - Expresar posibilidad y certeza. Escribir un artículo de opinión. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 49 Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Describir condiciones laborales. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 49 Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Comprender ofertas de empleo. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 49 Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Hablar de factores de un trabajo ideal. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 49 Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Escribir una carta de solicitud de empleo y un currículum vitae. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 49 Unidad 7 - ¿Qué harás cuando seas mayor? - Escribir una carta de solicitud de empleo y un currículum vitae. - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 49 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 49 Powtórzenie materiału - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 49 Powtórzenie materiału - czat na żywo | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 49 Posttest | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 49 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,04 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,04 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto499,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto499,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Patrycja Ostolska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik w wersji tradycyjnej "Arcoiris B1.1"
- Program na bazie podręcznika
- Autorski materiał dydaktyczny "Umiejętności i kompetencje społeczne" - uczestnik przed przystąpieniem do zajęć jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentem.
- Uczestnicy otrzymują link do ćwiczeń do samodzielnego wykonania po zajęciach.
- Karta usługi dokumentuje dostawę towarów lub świadczenie usług zwolnionych z podatku od towarów i usług na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt. 28 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późń. zm.)
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80%- 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt pod numerem telefonu 451230905.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji oraz koszt podręcznika.
- Uczestnik po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma Certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji w obszarze posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie B1. Egzamin odbędzie się 24 maja 2025 r. po zakończonym kursie w Ośrodku egzaminacyjnym w Katowicach lub Warszawie.
Egzamin B1 składa się z 4 części:
- rozumienie tekstu (70 min.)
- rozumienie ze słuchu (40 min.)
- wypowiedź i interakcja pisemna (60 min.)
- wypowiedź i interakcja ustna (15 minut + 15 minut przygotowania)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Microsoft Teams na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w sprawny mikrofon.
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Oto minimalne wymagania sprzętowe i internetowe dla aplikacji Microsoft Teams:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows:
- Windows 11 w wersji 22H2 lub nowszej (od 15 stycznia 2025 r.)
- Windows 10 (z wyjątkiem Windows 10 LTSC)
- Windows 8.1
- Windows Server 2019
- Windows Server 2016
- Windows Server 2012 R2
- macOS: macOS 13 lub nowszy
- Linux: Obsługiwane dystrybucje systemu Linux dostępne na stronie Microsoft
- Windows:
- Procesor:
- Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwurdzeniowy
- Procesor czterordzeniowy lub lepszy jest zalecany dla wyższej jakości wideo oraz udostępniania ekranu
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB
- Dysk twardy:
- Minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna:
- Wymagane sprzętowe przyspieszanie grafiki z obsługą DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10
- Ekran:
- Minimalna rozdzielczość 1024x768
Urządzenia mobilne:
- iOS: Microsoft Teams współpracuje z urządzeniami, na których są używane dwie ostatnie główne wersje systemu iOS
- Android: Microsoft Teams współdziała z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego
Wymagania internetowe:
- Prędkość połączenia:
- Dla połączeń wideo HD: minimum 1,5 Mb/s w obie strony
- Dla połączeń audio: minimum 128 kb/s
- Dla połączeń grupowych: zalecane 1,5 Mb/s na uczestnika dla jakości HD
- Wymagania mogą się różnić w zależności od liczby uczestników spotkania oraz używanych funkcji. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów i stabilność połączeń.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Microsoft Teams. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed rozpoczęciem zajęć i będzie on aktywny przez cały czas trwania kursu.