Negocjacje z elementami NLP - szkolenie z egzaminem
Negocjacje z elementami NLP - szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do osób które:
- chcą rozbudować swój warsztat negocjacyjny,
- chcą poprawić efektywność prowadzonych negocjacji oraz poznać nowe techniki i gry negocjacyjne,
- w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów,
- odpowiadają za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji,
oraz dla:
- specjalistów i kierowników działów zakupów,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami,
- kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla (m.in. kierowników, właścicieli przedsiębiorstw, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów),
- osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia negocjacji, wykorzystywania taktyk i strategii negocjacyjnych. Usługa przygotowuje do poprawienia efektywności prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania i obrony ofert, stosowania nowych technik i gier negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia wprowadzenie do tematu negocjacji.(BATNA, ZOPA). Określa cele negocjacyjne, charakteryzuje style negocjacyjne. (negocjacje pozycyjne, negocjacje problemowe, negocjacje wielostronne) Dostosowuje styl prowadzenia negocjacji do stylu interpersonalnego Partnera (odzwierciedlenie). Omawia proces komunikacji, efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Uzasadnia rodzaje pytań. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji,- charakteryzuje cele negocjacyjne, - charakteryzuje style negocjacyjne, - opisuje proces i bariery komunikacji, - komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach, - charakteryzuje rodzaje pytań w negocjacjach, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje określenie BATNA w negocjacjach.Wybiera strategię negocjacyjną. Omawia profesjonalne przygotowanie się do negocjacji oraz podstawy NLP. Omawia podstawowe pojęcia NLP w procesie negocjacji, diagnozuje style interpersonalne, oraz strategie w prowadzeniu negocjacji. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje alternatywy w negocjacjach,- opisuje strategie negocjacyjne, - charakteryzuje podstawy NLP i stosuje je w procesie negocjacyjnym, - diagnozuje style interpersonalne, - rozróżnia i charakteryzuje strategie w prowadzeniu negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
- Wprowadzenie do tematu negocjacji. Omówienie podstawowych pojęć z negocjacji. Omówienie strategii i taktyk negocjacji.
- Podstawy negocjacji – BATNA, ZOPA, Cena brzegowa – minimalny próg, po przekroczeniu którego wynik negocjacji nie jest dla nas satysfakcjonujący, Budowanie wartości – handlowanie ustępstwami.
- Umiejętne określanie celów negocjacyjnych – na czym mi szczególnie zależy, co chcę osiągnąć, na jakie ustępstwa mogę się zgodzić.
- Z czym chcę wyjść z negocjacji – jaki efekt chcę osiągnąć w trakcie rozmów, jakie mam cele, na jakie ustępstwa mogę się zgodzić.
- Poznanie stylów negocjacji. Negocjacje pozycyjne, negocjacje problemowe, negocjacje wielostronne.
- Dostosowanie stylu prowadzenia negocjacji do stylu interpersonalnego Partnera – odzwierciedlenie.
- Poznanie procesu komunikacji. Kto odpowiada za komunikat, bariery komunikacyjne.
- Efektywna komunikacja werbalna – słowa, ton głosu.
- Komunikacja niewerbalna – mowa ciała, postawy które pozytywnie działają na Klienta/Rozmówcę.
- Rodzaje pytań. Pytania otwarte, zamknięte, wprost, sugerujące, alternatywne.
- Określenie BATNA w negocjacjach. Omówienie zagadnienia alternatywy w negocjacjach.
- Wybór strategii negocjacji. Strategia negocjacji problemowych, pozycyjnych, wielostronnych, rzeczowych.
- Wybór strategii negocjacji. Strategia negocjacji problemowych, pozycyjnych, wielostronnych, rzeczowych.
- Rozpoznanie strategii wybranej przez klienta.
- Profesjonalne przygotowanie się do negocjacji. Otwarcie negocjacji, wprowadzenie, rozpoznanie, przetarg, zakończenie rozmów i zamknięcie negocjacji.
- Podstawy NLP. Omówienie podstawowych pojęć z NLP.
- NLP w procesie negocjacji. Zastosowanie NLP w rozmowach negocjacyjnych, jak wykorzystać poszczególne narzędzia NLP.
- NLP w procesie negocjacji. Zastosowanie NLP w rozmowach negocjacyjnych, jak wykorzystać poszczególne narzędzia NLP.
- Diagnoza stylów interpersonalnych.
- Efektywność komunikacji werbalnej – umiejętność przekazu – jak mówić aby nas rozumiano.
- Umiejętność zadawania pytań.
- Strategie w prowadzeniu negocjacji i jak rozpoznać strategię wybraną przez Klienta/Partnera.
Usługa adresowana do osób które:
- chcą rozbudować swój warsztat negocjacyjny,
- chcą poprawić efektywność prowadzonych negocjacji oraz poznać nowe techniki i gry negocjacyjne,
- w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów,
- odpowiadają za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji,
oraz dla:
- specjalistów i kierowników działów zakupów,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami,
- kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla (m.in. kierowników, właścicieli przedsiębiorstw, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów),
- osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi szkoleniowej:
a) minimalna liczba Uczestników: 5, maksymalna liczba Uczestników: 16
b) liczba stanowisk pracy: każdy z Uczestników posiada dostęp do własnego stanowiska pracy
c) w ramach kursu / szkolenia każdy uczestnik ma zapewnione materiały szkoleniowe
Kurs realizowany będzie w formie warsztatowej, zakładającej aktywny udział Uczestników/Uczestniczek wraz z realizacją ćwiczeń praktycznych.
Szkolenie realizowane będzie w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi. Po każdych 4 godzinach usługi szkoleniowej przypada 30 minut przerwy – w przypadku krótszych zajęć niż 4 godziny dydaktyczne przerwa wynosi minimum 15 min.
Obowiązkowe dla każdego uczestnika jest uczestnictwo w zajęciach (dopuszczalne jest 20% nieobecności). Po zakończeniu usługi szkoleniowej zostanie przeprowadzona zewnętrzna walidacja oraz certyfikacja. Zachowana będzie rozdzielność procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe: notes, długopis, teczka.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do tematu negocjacji. Omówienie podstawowych pojęć z negocjacji. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Umiejętne określanie celów negocjacyjnych | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Poznanie stylów negocjacji. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Dostosowanie stylu prowadzenia negocjacji do stylu interpersonalnego Partnera – odzwierciedlenie | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Poznanie procesu komunikacji, bariery komunikacyjne, efektywna komunikacja werbalna – słowa, ton głosu. Komunikacja niewerbalna. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Rodzaje pytań. Pytania otwarte, zamknięte, wprost, sugerujące, alternatywne. Określenie BATNA w negocjacjach. Wybór strategii negocjacji. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Wybór strategii negocjacji. Strategia negocjacji problemowych, pozycyjnych, wielostronnych, rzeczowych. Profesjonalne przygotowanie się do negocjacji. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Podstawy NLP. Omówienie podstawowych pojęć z NLP. NLP w procesie negocjacji. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Diagnoza stylów interpersonalnych. Efektywność komunikacji werbalnej – umiejętność przekazu – jak mówić aby nas rozumiano. Umiejętność zadawania pytań. | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Przerwa | Prowadzący Joanna Fic | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto800,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto800,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Fic
Pierwsze kroki stawiałam w Jeronimo Polska.
Jako sklep szkoleniowy przygotowywałam nowo zatrudnione osoby do pracy na stanowiska kasjer-Sprzedawca , zastępca kierownika.
Odbyłam szkolenie w Biedronkowej Akademi zarządzania.Szkoliłam osoby z BHP (posiadam uprawnienia do tych szkoleń), Szkolenia z technik sprzedaży, szkolenia rozwojowe wystawianie opinii rozwojowych do awansów wew. Szkolenia motywujące pracowników.
Od 2017 roku we współpracy z firmą Yes S.A
odbywam cykliczne szkolenia które następnie przekazuję moim pracownikom w formie szkoleń były to szkolenia między innymi:
- Wskaźniki handlowe 2021 rok
-Techniki sprzedaży
-Budowanie pozytywnych relacji z klientami
-" Trudny klient"-podejście psychologiczne do sprzedaży.
-Zarządzanie zespołem ludzkim,
- Standardy bezpieczeństwa w salonach jubilerskich.
-Sztuka Porozumienia. Jak zadbać jednocześnie o siebie i Klienta podczas trudnej rozmowy?,,
-Szkolenia o tematyce antymobbingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały notes, długopis, teczka.
Warunki uczestnictwa
Dana kwalifikacja nie ma założonych kryteriów uczestnictwa (poza wykształceniem co najmniej średnim) oraz wymaganych kwalifikacji poprzedzających udział w usłudze.
Nie jest wymagane wylegitymowanie się doświadczeniem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min).
W efekcie ukończenia kursu Uczestnicy uzyskają certyfikat (po uzyskaniu pozytywnego wyniku z walidacji) potwierdzający nabycie kwalifikacji.
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Realizacja usługi rozwojowej jest zgodna ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021 – 2027 oraz zapisami Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Usługa rozwojowa jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami, czyli tych osób, które ze względu na swoje cechy zewnętrze lub wewnętrze lub ze względu na okoliczności, w których się znajdują, muszą podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki.